- Ice Cream
- Dessert
- Express Delivery
Age Dondurma
Age Dondurma Ratings & Reviews
...z
Yesterday
Bu yıl sayenizde bi dondurmam yedik çok teşekkür ederim
- Dondurma (500 gr.)650 TL
- Kağıt Helva45 TL
...z
1 month ago
Ben çok sevdim son ikidir buradan siğariş veriyorum
- Dondurma (250 gr.)350 TL
...n
7 months ago
efsaneee ☺️👍
- Dondurma (500 gr.)650 TL
...r
7 months ago
Gerçekten beş yıldızı hak edecek lezzette. Ayrıca ikramlarınız için çok teşekkür ederiz.
- Dondurma (250 gr.)350 TL
- Kağıt Helva45 TL
...z
8 months ago
Her zamanki gibi mükemmel
- Dondurma (500 gr.)650 TL
- Kazandibi320 TL
...n
9 months ago
Bu saatte bi tek burası açık diye şansımı denedim ama İNANILMAZZZZ
...m
10 months ago
Karamel harika!
- Dondurma (500 gr.)650 TL
...m
10 months ago
Neredeyse bir senedir müdavimiyim. Yerinde de çok yemisligim vardır gönül rahatlığıyla 10 yıldız olsa 10 veriririm bu fiyata muhteşem bir hizmet önünden taksiyle geçerken taksicilere bile overim
- Dondurma (750 gr.)950 TL
...n
10 months ago
gayet lezzetli ve şeker oranı da çok iyi, tavsiye ederim
- Dondurma (500 gr.)650 TL
...n
11 months ago
dondurmalarının tüm çeşitlerini çok severek yiyoruz. ayrıca profiterol ve eklerleri de hep taze geldi. güler yüzlü insanlar, eve hızlı teslimat, lezzet, hepsi bir arada
- Dondurma (500 gr.)650 TL
...k
2 months ago
Lezzetliydi, 1 tane kornet almıştım ama birkaç tane göndermişler sağ olsunlar. Top boyutları da ne ufak ne de çok büyük. Yolda gelirken özellikle çilek aroması birazcık erimişti ama olur öyle.
- Dondurma (500 gr.)650 TL
...k
5 months ago
Kornetler için teşekkürler
- Dondurma (750 gr.)950 TL
...t
11 months ago
Dondurmalar bi tık şekerli geliyor bana onun haricinde gayet güzel
...u
11 months ago
iyi
- Dondurma (250 gr.)350 TL
- Kornet Külah15 TL
...k
6 months ago
Çikolatalı dondurmada kakao tadı yok pralini yüklemişler.Sade dondurmada süt tadı yok.Karamelli orta karar.Dondurmanın özü sahlep ya hiç yok veya kısılmış.Evde kimse beğenmedi.
...a
3 months ago
çilekli istemiştim çocuk için koymamışsınız :(
....
6 months ago
izmirden misafir geldik bu işletmeden sipariş verdik ve malesef çok kötü

