- International
- Breakfast & Börek
- Express Delivery
Grandma
Grandma Ratings & Reviews
...r
1 week ago
Harikayyydıı bayıldıkkkk ellerinize sağlıkkk ♥️
- Not availableSiyez Unlu Peynirli Poğaça
...r
1 week ago
Ayy harikaydı fırından yeni cıkmısss lezzett müthişşş ellerinize sağlık ♥️
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
- Not availableSiyez Unlu Peynirli Poğaça
...r
8 months ago
Siparişim çok hızlıydı.Sipariş ettiğim glutensiz kurabiye ise çok lezzetli ve tazeydi. Kibarlığınız ve ikramınız için teşekkür ederim. Yulaflı ve üzümlü kurabiye de çok güzeldi. Tekrar sipariş edeceği
- Glutensiz Şekersiz Çikolatalı Kurabiye395 TL
...p
11 months ago
Hiç üzmüyor hiç... İkramınız için ayrıca teşekkürler :)
...s
11 months ago
sabah not ile beraber ürün yollayan işletme yok denecek kadar az birde üstüne ikram olarak limonata gönderdiler çok teşekkür ederim... ürünlerin lezzeti apayrı mutlaka elmalı kurabiye denenmeli
- Not availableSiyez Unlu Peynirli Poğaça
- Elmalı Ev Kurabiyesi220 TL
- Iced Latte395 TL
...i
11 months ago
Lezzetli! Ikraminiz icin teşekkürler cok incesiniz
- Taze Sıkılmış Portakal Suyu400 TL
- Füme Kaburgalı Sıcak Sandviç880 TL
...n
3 months ago
Gördüğüm en kötü tost paketlemesi bildiğin kağıda ağzı açık poşete atılmış, zaten tost olmamış tam basılmadığı için ılık sandviç geldi. Cookie güzeldi
- Orman Meyveli Badem Kurabiye325 TL
...n
Today
Malzemeler birbirine karismis alt ust olmustu
...y
9 months ago
Siparis verdiklerimin hepsi birbirinden lezzetliydi.
- Not availableSiyez Unlu Peynirli Poğaça
- Dört Peynirli Simit Sandviç590 TL
- Orman Meyveli Badem Kurabiye325 TL
...s
11 months ago
Paketin üzerine zımbalanan güzel sabah notu için teşekkür ederim. Siyez ünlü peynirli poğaça ve elmalı ev kurabiyesi şimdiye kadar yediğim en en iyilerinden. havuçlu kek ikramı için teşekkürler🤗
- Not availableSiyez Unlu Peynirli Poğaça
- Çikolatalı Croissant345 TL
- Elmalı Ev Kurabiyesi220 TL
...e
2 months ago
Sizce bu fotoğraftaki ürün mü? Ben miye bu ekmeğe 380 tl verdim. Fotoğraftaki için.
...r
7 months ago
incirli kek çok kötüydü gerçekten o kadar sert ki keki bayatlamış gibi. Vişneli çikolatalı tart iyiydi ama kek kısmından sert kabuklu bir şey dişimizi kırıyordu çok üzgünüm bu deneyim için
- Vişneli Çikolatalı Tart680 TL
...n
9 months ago
Bozuk ürün gönderilmesinin yanında bunu ilettiğimizde kurye olmadığını bahane ederek telafi edilmedi. Çözüm önerisi istediğimizde hiçbir öneride bulunulmadı ve ücret iadesi teklif bile edilmedi.

