- Cag Kebab
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Buket Lahmacun
Buket Lahmacun Ratings & Reviews
...K
6 months ago
Yemek lezzetliydi, yanında ayranı da olsaydı iyiydi.
- Lahmacun145 TL
...ş
6 months ago
harika
...R
10 months ago
kuryeniz çok samimi iy niyetli birisi teşekkürler
- Karışık Lahmacun190 TL
...ş
3 weeks ago
tadı çok güzel fakat doyurucu değil biraz daha büyük olabilir
...i
7 months ago
Kıyması az
...l
10 months ago
tat konusunda sıkıntı yok ama porsiyon küçük
...a
3 months ago
acılı getireceksiniz, neden acılı mi acısız mı seçeneği var? acısız istedim, acılı geldi! Bu bir lahmacun mu? evet, buket lahmacun mu? hayır!! ekmeğini süt ile mi yoğuruyorsunuz nedir, üzüldüm.
...ş
11 months ago
Ürün hızlı geldi. Ancak lahmacun içi biraz azdı. Diyarbakırda birçok yer deneyip onlarla kıyasladığımda iç harcı az konulmuş. Lezzeti iyiydi
...ş
7 months ago
resimler aldatıcı lahmacunlar çok küçüktü, tanesine 120tl verilmez.
- Ayran (33 cl.)75 TL
...l
9 months ago
Köz biner gelmedi siparişe yazdık 3 defa soğuk yemek
...t
9 months ago
Çok soğuk geldi lahmacun ayrıca çıtır değildi
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...r
3 weeks ago
Hayatımda yediğim en kötü lahmacun, lahmacun mu o bile belli değil görünce şaşırdım. Kimseye de önermeyeceğim
...n
2 months ago
Lahmacunu acılı istemiştik acılı gelmediği gibi soğuk gelmişti, hamuru hiç güzel değildi, zor çiğneniyordu. Daha önce de sipariş vermiştim ancak bu kez tek yıldızı dahi hak etmiyordu.
...n
2 months ago
kesinlikle berbat, kurye telefonla aramadan yanlış adres verdiğimi ileri sürekek siparişimi iptal etti
...n
2 months ago
yirmialtı yıldır Diyarbakır'da yaşıyorum şuana kadar Diyarbakır'da yediğim en kötü lahmacundu, tatsız renksiz. Hamuru çok kötüydü
- Su (50 cl.)30 TL
...l
3 months ago
Lahmacunla salataları aynı poşete koyup tüm ezmeni dökülmesi yemeğin rezil olması kuryenin suçu değil restoranın iş bilmezliği, bir poşet daha harcayıp yemeği rezil etmeyebilirdi
...n
3 months ago
İki porsiyon lahmacun istedik tek kişik meze salata gönderdiler. Lezzeti zaten eski gibi değil. 1 pors acılı 1 pors normal söyledik. Acılı olan kuzurkurt gibiydi. Bu siparişte tek olumlu olan kuryeydi
...k
3 months ago
eti kokuyordu çok ağırdı tadı
...e
4 months ago
Kurye de memnun onun haricinde hizmet kusurlu idi
...n
6 months ago
buz gibiydi salata ve mezeler 4 porsiyon icin yetersizdi peçete ıslak mendili gonderilmemiş
...a
6 months ago
Eksik gelmiş ürün
...n
6 months ago
İki ayran istemiştim bir ayran var sadece . Kurye hızlı getirdi sağolsun
- Lahmacun145 TL
...n
7 months ago
Pişmemiş kalın hamur geldi. Çok kötüydü
...ü
7 months ago
Geç teslim olduğu gibi sanki dolaptan çıkmış buz gibi ve lezzetsizdi
...u
8 months ago
Etleri çok iri ve ben dürüm olarak geleceğini düşünüyordum bir tane lahmacun olup olmadığı belli olmayan birşey geldi verdiğimiz paraya yazık
...n
10 months ago
meze dökülmüş ve peçete yoktu
...a
10 months ago
Çok kötüydü ne lahmacunda ne de pide de salça konulmamış et be kıymadan çok soğan var
...n
11 months ago
Acılı istemiştim acısız ve resmen salçasız gelmiş bir tek size güveniyorduk normalde mezeleriniz çok güzel ama gönderdiğiniz mezeler kötü sade marul içerisinde 1 parça domates vardı
...u
11 months ago
Ben 3 acılı lahmacun istedim, acısız gönderim yapıldı. Restoranı da aradım ulaşamadım. Memnun kalmadım

