- Çiğ Köfte
- Express Delivery
Oses Çiğ Köfte
Oses Çiğ Köfte Ratings & Reviews
...p
3 weeks ago
cuk gusel
- Doritoslu Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)150 TL
- Coca-Cola (33 cl.)75 TL
...y
5 months ago
Dürümde seçtiğim halde turşu ve nane olmaması biraz üzdü ama kasıtlı olduğunu düşünmüyorum. Diğer her şey çok güzeldi teşekkür ederim.
- Menü 4530 TL
- Doritoslu Mega Çiğ Köfte Dürüm (150 gr.)195 TL
...ı
6 months ago
Çok hızlı ve güler yüzlüler helal olsun böyle esnaflar lazım sparişim hızlı geldi 👏
...n
7 months ago
çok iyi la
...l
8 months ago
güzeldi dolu doluydu
...m
9 months ago
Hızlı lezzetli uygun fiyatlı
- Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)130 TL
...k
9 months ago
Allah razı olsun
...n
11 months ago
Teşekkür ederim
- 4'lü Çiğ Köfte Dürüm Menü680 TL
- Coca-Cola (1 L.)100 TL
...ı
11 months ago
ayran soğuk çiğköfte güzel 👍🏻
- Çiğ Köfte Dürüm Menü170 TL
...r
4 months ago
içi 150 gr gibi gelmedi bana ama iyiydi
...n
3 weeks ago
Oses tartışmasız diğer çiğ köftecilere göre en iyisi.
- Çiğ Köfte (300 gr.)250 TL
...ı
5 months ago
Çiğköftelerin içinde turşu istemedim turşu konulmuş, turşu suyu istedim 2 tane gelmemiş
- Ayran (17 cl.)35 TL
- Eker Ayran (27 cl.)45 TL
...z
1 week ago
Siparişimin yanına helva sipariş etmiştim helva yokmuş ellerinde profiterol gönderdiler. Gönderdikleri profiterolün de son tüketim tarihi geçmişti
- Doritoslu Mega Çiğ Köfte Dürüm (150 gr.)195 TL
...r
3 months ago
Tatlı olarak keşkül SATIN ALDIM ellerinde yok diye şam tatlısı göndermişler kardeşim numara var elinizde yoksa arayın sorun keşkülün muadili şam tatlısı mı ben sütlü tatlı yemek istemişim dimi rezalet
- Ultra Çiğ Köfte Dürüm Menü185 TL
...n
6 months ago
Doritos koyulmamış
...Ş
8 months ago
Çok kötüydü içindeki yeşillikler ve turşu acıydı
...n
8 months ago
Hiç bir malzeme eklenmemiş rezalet
....
9 months ago
Her sipariş ettiğimde ya çiğköfteyi azıcık koyuyorlar yada lavaşı ekstra sipariş etmeme rağmen eksik gönderiyorlar el insaf diyorum başka bir şey demiyorum
...l
11 months ago
beğenmedim
...k
11 months ago
Ayran gelmedi bir tane dürüm 1 saatte geldi 1 saat
...d
11 months ago
Yazılan notlar dikkate alınmıyor.
...y
9 months ago
Arkadaş Menü de 1LT Ayran Var Ek Olarak 1LT daha Parasını Ödedim Utanmadan 1LT Ayran Nedemek Ayıptır Yazıktır Yapacağınız iş Bu Kadar Kalitesiz Olamaz Yazık
...n
11 months ago
Köfte bozuk resmen kokmuş bu ne yorumu görürseniz adresten gelip alabilir siniz ürününüzü
...a
11 months ago
marul istemiyorum yazmıştım marul koymuşsunuz ve cam şişe ayran seçtim plastik geldi
...ğ
11 months ago
Rezalet çok bozmuş osesle gram alakası kalmamış


