- Home-Made Cuisine
- Restaurant Delivery
Alaturka Çorba
Alaturka Çorba Ratings & Reviews
...l
5 days ago
Mükemmeldi
...n
2 weeks ago
Normalde çok menüde değişiklik istemem fakat biraz hasta olduğum için mercimek çorbasını tavuk suyu ile değiştirmelerini rica etmiştim kırmamışlar teşekkür ederim. Sıcacık gelen yemekler başarılı 👏
- Kuru Fasulye Menü430 TL
...m
3 months ago
Beğendim.
...A
3 months ago
notlara dikkat ettiler sağolsunlar. kuru fasulye on numara süper elinize sağlık..hızlı ve sıcak geldi.
- Mercimek Çorbası220 TL
- Kuru Fasulye370 TL
...u
4 months ago
Sıcak geldi teşekkürler
- Kelle Çorbası345 TL
...y
4 months ago
Hızlı ve sıcak geldi
- Mercimek Çorbası220 TL
- Tavuk Suyu Çorbası220 TL
...u
10 months ago
Mükemmel bir siparişti sürekli sipariş vereceğim bir yer artık lezzeti çok güzeldi notlara dikkat ettiğiniz için teşekkürler
- Kadınbudu Menü520 TL
...y
4 months ago
Çorba sıcacık geldi sarımsağı arayıp bol istemiştim teşekkür ederim
- Kelle Çorbası345 TL
...r
4 months ago
iş yerindeyken tek sipariş verdiğim güvenilir bir işletme
...n
4 months ago
Verdiğin siparişi eger kelle paça çorbası olarak servis ediliyorsa ben de İngiltere kralı prens Charles ım. Özellikle sarımsakın fazla gönderilmesini rica ettim fakat hiç sarımsak gönderilmedi yazık
...z
3 weeks ago
daha önce de sipariş vermiştim yemekler çok tuzlu bir şans daha vermek istedim ne yazık ki sulu köfte çok tuzlu havuçların üzerinde odunsu bir katman var şef galiba tuzlu seviyor berbattı
...p
1 month ago
üzgünüm ama köfte de çokk ağır berbat bie koku vardı. 1 gün önce izmir köfte menu de öyle idi. püre çok ağır kokuyordu asla ama aslaaa!!!
...p
1 month ago
korkunç bir koku vardı, israf olmasın diye yemeye çalıştım ama midem kaldırmadı! yemeyin...!
...i
2 months ago
Orman kebabı et kokuyor eşim çöpe atmak zorunda kaldı, önceki sipariş te böyle birşey yaşanmamışti bir daha tercih edemeyeceğiz
...r
3 months ago
günler öncesinden pişirilmiş yemekleri mikrodalgada ısıtıp gönderiyorlar tavuk kokuyordu. ürünlerin hepsi lezzetsiz.
...ş
5 months ago
Beyran söyledik, etin üzerine suyu döküp yollamış Usta! Müşteri hizmetleri ilgiliydi telafi etmek istedi ancak iş işten geçmiş yeni sipariş vermiştim. Son siparişimdi..
...ç
6 months ago
çorbadan 2 kaşık aldım içemedim. su bulamacı gibi bir şeydi
...n
9 months ago
Buz gibi geldi
...u
10 months ago
Hayatımda içtiğim en kötü çorba olabilir suyun içine et koymuşlar hiçbir tadı yoktu kesinlikle önermem

