Cok hizli ve sicak geldi, tatlari zaten enfes👏🏻👏🏻
Ayrılmaz İkili Menü
1.370 TL
biftek sandviç tam hayal ettiğim gibi değildi, itiraf ediyorum daha az biber çok daha iyi olurdu dedim yerken hep. ha ama zaten hep lezzetli. ellerinize sağlık.ellerinize sağlık.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
5 Gün Önce
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz 😊 Biftek sandviçimiz bu kez hayalinizdeki kadar isabetli olmamış ama lezzet konusunda güveninizi koruyabilmişiz. Biber notunuzu da aldık. 🌶️🙏
Gayet başarılı ama tavuk burgerlerdeki pane olayına biraz dikkat etmeleri gerekiyor
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz ❤️ Tavuk burgerlerimizin çıtırlık seviyesini bir üst lige taşımak için notumuzu aldık. 🍗😎 Bir sonraki siparişinizde sizi daha da mutlu etmeyi umuyoruz.
Geçen sefer gerçekten çok lezzetliydi tekrar sipariş veriyorum umarım hep aynı kalitede kalırsınız elinize sağlık
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Siparişiniz daha gelmeden heyecanlandık. 😄🙏 Bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz. Amacımız sizi her seferinde ilk siparişiniz kadar mutlu etmek. 🍔❤️
MÜKEMMEL. TAVUK BOYUTLARI ŞAKA MIYDI ÇOK GÜZELDİ HER ŞEY
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
Tavuklarımız yorumu okuyunca gururdan bir beden daha büyüdü. 😂🐔 Güzel sözleriniz ve enerjiniz için teşekkür ederiz. Afiyet olsun. 🙏❤️
Her zamanki gibi hem hamburgeri hem patatesi efsaneydi çok güzel bir yemek yedik💖💖💖
Coca-Cola Zero Sugar (1 L.)
120 TL
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
"Her zamanki gibi" kısmı bizim için ayrı bir mutluluk. ❤️ Güveninizi boşa çıkarmadığımızı görmek harika. Afiyet olsun, yine bekleriz. 🍔🍟💖
İzmir’e ilk gelişimizdi ve gerçekten çok samimi ilgili bir işletmeyle karşılaştık.Siparişimiz ulaştıktan sonra bile ilgilerini eksik etmediler. Göndermiş olduğunuz hediyeler için teşekkür ederiz.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
İzmir'in misafirperverliğine küçük bir katkımız olduysa ne güzel. 😊 Güzel sözleriniz tüm ekibimizin yüzünü güldürdü. Tekrar yolunuz İzmir'e düşerse kapımız ve mutfağımız her zaman açık. 🍔❤️
wuhuuu... cidden lezzetli bir hamburgerdi. çok hızlı geldi diyemem ama soğukken bile lezzetli bir peynirli hamburger yedim. tavsiye ederim. :)
Bol Peynirli Burger
590 TL
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
"Wuhuuu" ile başlayan yorumlar bizim favorimiz olabilir. 😄🍔 Sıcaklığı istediğimiz seviyede ulaştıramamış olsak da lezzeti koruyabilmiş olmamıza sevindik. Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. ❤️
5 dk sonra yola çıktı dedi şoktayım bekliyorum
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
3 Hafta Önce
Biz de bazen hızımıza şaşırıyoruz! 😅 Umarız siparişiniz de aynı hızla kapınızı bulmuştur. Afiyet olsun. 🍔⚡
Acayip doyurucuydu ve çok lezzetliydi, teşekkürler
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
3 Hafta Önce
Misyon tamamlandı! 🚀 Hem mideyi hem gönlü doyurabildiysek ne mutlu bize. Afiyet olsun, tekrar görüşmek üzere. 😊
Hızlı ve sıcak geldi çok lezzetliydi HARİKA
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Ürünlerin sıcak ulaşması görev tamamlandı demektir 😄🍔 Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz!
Her zamanki gibi muhteşem idi. tebrikler... alkışlarla...
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Alkışları mutfak ekibine iletiyoruz 😄👏 Her zamanki gibi memnun kalmanıza çok sevindik!
Çok lezzetliydi sıcak gelmesi mutlu etti
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
“HARİKA” kısmını birkaç kez okuyup mutlu olduk 😄 Çok teşekkür ederiz, afiyet olsun!
Eskiden de sipariş verirdik kalite lezzet muazzam, sadece beğendili burgerin içerisinde beğendi yerine sade bir köz patlıcan vardı. Onun dışında herşey çok iyi ellerinize sağlık
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Beğendili burger küçük bir sürpriz yapıp “bugün ben köz patlıcanlıyım” demiş 😄 Buna rağmen lezzeti beğenmenize çok sevindik. Güzel yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederiz 🍔
muazzam bir lezzet bu işin hakkını veriyorsunuz
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Burgerler görevini başarıyla tamamlamış 😎🍔 Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz, yine bekleriz!
Burger gerçekten çok güzel ve lezzetliydi beklediğimden hızlı ve sıcak geldiği için ayrıca çok teşekkür ederim.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Lezzetini beğenmenize çok sevindik 😊 Her yeni siparişinizde aynı kaliteyle yanınızdayız!
Burgerin ekmeğinden sosuna kadar her şey özenli. Uzun zamandır bu kadar dengeli ve lezzetli bir hamburger yememiştim. Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Malzeme kalitemizi hissetmeniz en büyük ödülümüz 🍔 Teşekkür ederiz, yeni siparişlerinizde görüşmek dileğiyle!
Burger sever biri olarak söylüyorum, kullanılan malzeme kalitesi direkt hissediliyor. Soslar ayrı güzel, et ayrı güzel, hem lezzet olarak hem sunum olarak.😋
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Burger sever birinden böyle güzel yorum almak bizi çok mutlu etti 😊 Afiyet olsun, her zaman bekleriz!
Çok hızlı ve çok lezzetliydi
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Böyle yorumlar motivasyonumuzu artırıyor 🍔 Afiyet olsun, bir sonraki siparişinizde yine bekleriz!
Çok güzel, yalnız porsiyonu biraz arttırmalısınız
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Lezzet sınavını geçmişiz gibi görünüyor. 😎🍔 Şimdi sıra porsiyon konusunda da tam not almakta. Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, tekrar bekleriz. ❤️
doyurmadı ya onun dışında güzeldi
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
Güzeldi kısmını cebimize koyduk. 😊 Doyurmadı kısmını da geliştirmemiz gereken haneye yazdık. Yorumunuz için teşekkür ederiz. ❤️
sosisleri kaliteli lezzetli soslar sahira ekmek lezzetli eksi puani kuru olmasi oldu hani o bildigimiz salcali su gibi su vardir ya hotdoga dokulen o eksik gibi bence sosis olmayinca ekmek kuru ve tek
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Sosisler, soslar ve ekmeği beğenmenize çok sevindik 🌭😊 Hotdog tarafındaki “o meşhur sulu dokunuş” eksikliğini güzel anlatmışsınız 😄 Geri bildiriminizi dikkate alacağız, teşekkür ederiz!
Çok kötü değildi ancak çok iyi de değildi. Patatesleri güzeldi. Sıcak geldi
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Yorumunuz için teşekkür ederiz 🍔 Memnuniyetinizin artması için eksiklerimizi geliştirmeye devam edeceğiz.
Patlıcan beğendili burger haricindekiler pek iyi değildi. Eski şubedenizdeki performansınızı yakalamalısınız
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Patlıcan Beğendili Burgerimizin gönlünüzü kazanmasına sevindik 😊🍔 Ancak diğer ürünlerimizde aynı deneyimi yaşatamamış olmamız üzücü. Eski günlerdeki beklentinizi biliyoruz ve o standardın da üzerine çıkmak için çalışıyoruz. Teşekkür ederiz. 🙏
Normalde severek sipariş verdiğim bir yer burgeri pek beğenmedim mozeralla çubuklarında ise peynir çoook az dı
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Sadık misafirlerimizin eleştirileri bizim için ayrı değerli. 🙏 Burger ve mozzarella çubuklarında beklediğiniz performansı verememişiz. Özellikle peynir konusunda daha cömert olmamız gerektiği mesajını aldık. 😅🧀 Teşekkür ederiz.
Burger’in içindeki tavuklar çiğdi. Bir kanat çırpmadıkları kaldı 👎🏻
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
5 Gün Önce
Merhaba, beklentinizi karşılayamamış olmamız bizi üzdü. Tavuk ürünlerimiz belirli pişirme prosedürleriyle hazırlansa da paylaştığınız geri bildirimi ciddiyetle değerlendiriyoruz. Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz.
Yemek sepetinde yeniden açıldığını görünce hemen sipariş vermek istedim fakat, eski gece yiyen adamla alakası yok. Köftesi hazır dondurulmuş köfteye dönmüş, biftek dilimleri çok sertti ve zor yedim
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Yaşadığınız deneyim için üzgünüz. Yorumunuzda belirtilen durum bizim için oldukça şaşırtıcı. Sipariş detaylarınızı iletmeniz halinde gerekli incelemeyi memnuniyetle yaparız.
Bayram döneminde gece vakti verdiğim sipariş yakın mesafe olmasına rağmen 2.5 saat boyunca gelmedi. Hem yemeksepeti hem ben kendilerine ulaştım ama hiçbir güncelleme yapılmadı. Ayrıca her şey soğuktu.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Yaşadığınız olumsuzluk için üzgünüz. Kayıtlarımızda yorumunuzdaki sürelerle eşleşen bir sipariş bulunmuyor. Sipariş bilgilerinizi iletirseniz gerekli kontrolleri sağlayabiliriz.
Saat 22:29 da verdigim siparis saat 24:15 civari elimize buz gibi geldigi icin iade edildi paramiz geri iade edilmedi
Siparişim 1 saati geçkin bir sürede geldi.Ürünler görsellerdekinden alakasız ve buz gibiydi bir daha asla tercih etmeyeceğim bir yer oldu.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Gece Yiyen Adam tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Yaşanan gecikme nedeniyle üzgünüz. Yoğunluk ve olumsuz hava koşulları teslimatı etkiledi. Memnuniyetsizliğinizi anlıyor, geri bildiriminizi dikkate alıyoruz. Sizleri tekrar ağırlayıp telafi etmek isteriz.