- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Salash Restaurant
Salash Restaurant Ratings & Reviews
...l
1 week ago
cok guzel ve titiz
...r
3 weeks ago
çok lezzetliydi.
- Salash Special Pide220 TL
...i
1 month ago
Lahmacunu sevmiyordum ta ki sizden yiyene kadar. Tavsiye ederim hele acilisini
- İşkembe Çorbası250 TL
- Lahmacun180 TL
...ı
1 month ago
Ünyenin en iyi lahmacunu diyebilirim. Pide hamuru inceydi. Pide harcı lezzetliydi.
- Kuşbaşılı Pide400 TL
- Lahmacun180 TL
...ç
1 month ago
Herşey çok güzeldi çorba sıcacık geldi kurye çok hızlıydı
- Mercimek Çorbası160 TL
- Karışık Pide440 TL
- Ayran (33 cl.)75 TL
...a
2 months ago
Süper bence
...a
4 months ago
Lahmacununu çok seviyorum ve çok ilgililer ♥️
- Ayran (30 cl.)65 TL
- Lahmacun180 TL
...l
5 months ago
Siparişim hızlı geldi lahmacun gerçekten çok güzeldi her zamanki gibi tam memnuniyet verdiğimiz paraya değer teşekkürler
- Lahmacun180 TL
...e
4 months ago
Çok lezzetli idi fakat porsiyonları biraz küçük sanki. Ama lezzeti çok iyi
- Karışık Kebap560 TL
...r
4 months ago
lahmacun fena değildi de pidesi vasat.
- Lahmacun180 TL
...l
4 months ago
çok pahalı
...l
5 months ago
güzel ama fiyat aşırı pahalı biraz daha uygun olabilir 230 lira bı çorba aşırı pahali
- Paça Çorbası250 TL
...n
5 months ago
lavaş hamur du gerim kalan gayat iyi
- Adana Dürüm260 TL
...u
3 months ago
et şiş ve tavuk şiş yerine tavuk kanat ve tavuk şiş olması için mesaj yazmıştım ama gözden kaçmış.. yanındaki lavaşı geliştirebilir mezeler iyi değil
...u
5 months ago
son gelen kebapta sıkıntı vardı aç olmama rağmen hepsini yiyemedim.. daha önce daha iyiydi ..
- Ezo Gelin Çorbası160 TL
- Sütlaç180 TL
...u
3 weeks ago
menü de tavuk şiş sayısı çok azdı ve yanında pilav yok salata çok özenszdi..
...K
2 months ago
lahmacun süperdi geldi
- Ayran (30 cl.)65 TL
- Lahmacun180 TL
...n
3 months ago
Çok çok geç geldi maalesef ve baya soğuktu
- Ayran (33 cl.)75 TL
...l
4 months ago
çok pahalı
...n
5 months ago
ciğer idare eder lavaş ekmeği hamur du çöpe gitti
...r
1 week ago
Çorbanın yanında ekmek yollamayan tek restorant çok yanlış hiçbir şekilde memnun kalmadık tavsiye etmiyoruz 👎🏻👎🏻👎🏻
...z
3 weeks ago
pideler çok küçük 900 liraya 1 pide anca olur ikisi restorant sadece para kazanayım amaçlı çalışıyor gibi içleri boştu
...r
3 weeks ago
daha önce 5 vermiştim şimdi bir veriyorum berbattı hele ki çorba inanılmaz geç geldi ekmek koymamışlar gibi bir şeydi Bir iki dilim ekmek vardı
- Sütlaç180 TL
...m
3 months ago
Tencerenin dibine yapışmış pilavı sıyırıp paket servise koymak hiç olmamış. Yerinizede geldim maalesef paket servise gönderdiğiniz siparişe özen göstermiyorsunuz. Porsiyonda az aynı zamanda.
...T
3 months ago
Fiyatları çok yüksek soğuk geliyor
...t
4 months ago
hayatımda yediğim en kötü urfa kebaptı
...r
4 months ago
150 liraya çorba satıyorlar yanına fazladan bi dilim limon istiyoruz onu bile göndermiyorlar. Ekmekler de bayattı ayrıca.
...u
6 months ago
Nimete kötü denilmez ama maalesef çok lezzetsiz.

