rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Hatay Unlu Mamülleri

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Piri Reis Mahallesi 285 Sokak No/24C
...i26.06.2026çok geç geldi
...z11.06.2026inanılmaz hızlı ve sıcak geldi
...L10.06.2026Her zaman söylüyorum ürünler taze teşekkür ederim 🌸
...m04.06.2026Belirtilen saatler arasında gelen bir sipariş. Ne eksik ne fazla. Üstelik sıcacık bir şekilde geldi. Elinize emeğinize sağlık.
...n16.05.2026tüm ürünler sıcak geldi, teşekkür ederim bol kazançlar dilerim.
...N15.05.2026Her zaman olduğu gibi yine mükemmel sıcak ve tazeydi favori restorantımızzzz
...n11.05.2026kaçıncı sipariş oldu bilmiyorum ama elinizde kakaolu süt yoksa hiç göndermeyin. Muza alerjim var veya sürekli nispet yapar gibi hep muzlu süt geliyor.
...z08.05.2026Lezzetli
...n05.05.2026O kadar güzeldi ki ellerinize sağlık bayıldım❤️
...N16.04.2026Mükemmel ötesi
...r22.03.2026taze ve sicakti cok tesekkurlerrrr
...n12.01.2026tüm ürünler taze ve sıcak
...m20.12.2025Sık sık sipariş veriyoruz. Hep taze, tam ve hızlı geliyor. Teşekkürler 🌸
...l04.12.2025Tereyağlı gevreği çok güzeldi ellerinize sağlık
...m15.11.2025Hepsi gayet tazeydi özellikle gevrek çıtır çıtırdı, teşekkürler 🙏🏻
...m27.10.2025Tazecik çıtır çıtır geldi teşekkürler 🙏🏻
...l07.10.2025Teşekkür ediyorum
...k27.09.2025Her şey sıcacık geldi özellikle şunu çok sevdim diyemem çünkü hepsine bayıldık çok lezzetliydi artık nereyi tercih edeceğim belli oldu : )
...r25.09.2025çok teşekkür ederim
...u12.09.2025taze sıcak elinize sağlık
...k04.09.2025Güzeldi bomba isitilsa daha iyi olurdu
...l20.08.2025Her zaman çok çabuk ve çok sıcak geliyor ürünler çok lezzetli
...u02.08.2025simit tos harikaydi elinize saglik
...t01.08.2025Gerçekten de çok lezzetliydi ellerinize sağlık ama notları dikkate alırsanız daha iyi olur zeytini biraz bol istemiştim ama çok az geldi ama genede çok lezzetliydi teşekkürler
...n26.07.2025Ürünler taze ve sıcak geldi.Kurye kibar ve samimiydi. Teşrkkürler
...n24.07.2025her şey mükemmel!
...g14.07.2025Sıcacık tazecik ve hızlı teşekkürler
...n13.07.2025Kurye çok çabuk getirdi. Boyozlar sıcak,tazeydi.Teşekkürler.
...n13.07.2025siparişim çok hızlı ve sıcak geldi teşekkürler
...k09.05.2026Kalite lezzet teslimat çok iyi,ancak fırından yeni çıkmış gevrekleri plastik torbanın içine koyup ağzını hiç hava almayacak şekilde bağlamakla ürünleri hamurlaşmış şekilde teslim aldım.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:1519:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: