- Pide & Lahmacun
- Dessert
- Express Delivery
Hammurbey Lahmacun
Hammurbey Lahmacun Ratings & Reviews
...a
2 weeks ago
tebrikler ayrıca kurye arkadaşada nezaketinden dolayı teşekkür ederim
...n
2 weeks ago
çok güzeldi
...i
3 weeks ago
Teşekkür ederim
- Lahmacun (3 Adet)529 TL
...r
1 month ago
çok güzel nasıl bu kadar az yıldız aliyor anlamıyorum
- Klasik Menü399 TL
...R
2 months ago
Lahmacun çok güzeldi mutlaka tekrar sipariş edeceğim
...R
4 months ago
minimum sepet tutarı 500 olmasa her gün vericem siparis 10 numara
...t
4 months ago
⭐👍⭐👍⭐👍⭐👍
...n
4 months ago
Puanı nede düşük anlamıyorum çok başarılıydı 2 lahmacun 1 çiğköfte söyledim baya iyiydi fiyatına göre
...k
5 months ago
Sıcacık ve enfesti😍
...n
5 months ago
çok hızlı geldi teşekkür ederim
...u
5 months ago
çok güzeldi
...k
6 months ago
gerçek lahmacun
...n
6 months ago
Çok hızlı geliyor ve lahmacunun tadı güzel
...n
6 months ago
Süperr
...n
6 months ago
Mükemmel lezzet ve hız
...t
6 months ago
Çok hızlıydı. Kampüs içinde fakülteme yaklaşık 12dk içinde geldi. Tadı ise fiyatına göre çok iyiydi. Teşekkürler.
...n
6 months ago
asiri hizli geldi cok sasirdim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
...u
7 months ago
yorumlara verdiginiz cevaplardan dolayi samimiyetiniz cok hosuma gitti ve siparis verdim gercekten cok iyiydi abi elinize saglik bol kazanclar . artik mudavimim
...n
7 months ago
muhteşem
...a
7 months ago
Çok beğendim, hem boyutu iyi hem ince ve bol etli, elinize sağlık.
...ç
7 months ago
Gayet hızlı ve lezzetli
...ç
7 months ago
çok hızlı ve doyurucu bir lezzet.
...l
7 months ago
Güzeldi ben beğendim
...u
8 months ago
Cok lezzetliydi
...n
8 months ago
Lahmacunlar güzeldi, fazladan maydanoz istemiştim dikkate alınmış. Ayrıca hızlı geldi. Teşekkürler.
...r
8 months ago
lezzetli ve sıcaktı. sadece 1 tanesi acılı geldi 2 acısız söylemiştim yoğunluktan olabilir
...r
8 months ago
bir gün ezme de eklenicek inanıyorum
...u
1 month ago
Dayı kürek lahmacun lahmacunlarına yakın
...l
4 months ago
on numara 4 yıldız sadece yağı fazlaydı lahmacunun
...r
5 months ago
ıslak mendil pecete koymayı unutmuslar sadece o yüzden 4 yıldiz verdim ama çok güzel lezzetliydi

