- Restaurant Delivery
Palmi Börek Sarayı
Palmi Börek Sarayı Ratings & Reviews
...ç
8 months ago
Herşey çok güzeldi sıcak ve özenliydi teşekkür ediyorum
...n
8 months ago
Adadaki en güzel börek diyebilirim
...k
10 months ago
hersey çok güzeldi tesekkurler
...a
2 weeks ago
cok hizli ve sicak geldi ama börekte anlamsız bi kuruluk vardi o yüzden 3 yildiz
- Peynirli Kol Böreği250 TL
...n
3 weeks ago
kıymalı börekte kıyma yok sogan var
- Menemen Menü220 TL
- Su Böreği250 TL
...m
4 months ago
İlk defa sipariş verdim su böreği ve kol böreği güzel boyoz olmamış yalnız paket erken ulaşdı
- Kıymalı Kol Böreği250 TL
- Su Böreği250 TL
- Simit60 TL
...s
4 months ago
sipariş hızlı geldi ancak kıymalı diye sipariş ettiğin üründe malesef kıyma yoktu yada sade gönderdiler yanlışlıkla 🤔
...u
2 months ago
Aşırı derecede yavaş 1 saat sonra yola çıktı 1,5 saatte getirdiler
...i
4 months ago
Biberli ekmek iki tane söyledim bir tane geldi hamuru çok sert ve buz gibi geliyor Helimli pide söyledim hellim tatsız kokuyor lastik gibi sert hamuru çok çiğ bırakmışlar siparişler buz gibi geliyor
...n
4 months ago
Çok aşırı yağlı
...n
5 months ago
Ürünleri yanlış gönderdiler 1 saat 20 dk sürdü gelmesi asla sipariş etmeyin
- Lipton Ice Tea (33 cl.)50 TL
...ü
5 months ago
2.5 saatte gelen yemek eksik gelen ürün... Bir yıldız bile fazla
...a
8 months ago
yemek çok geç geldi ve soğuktu
....
9 months ago
b e r b a t ö t e s i y d i w e s s e l a m :-((
...n
9 months ago
meyve suyu istedim getirmediler odememe ragmen,boyoz istedim onun yerine peynirli poğaça getirdiler,çikolatalı açma istedim sade gönderdiler bu kadar mı kötü sipariş alınır birdaha asla söylemem
...K
9 months ago
Çok kötüydü.
...i
10 months ago
eski tadı yok puan bile verilmez çok bozmuş
...n
10 months ago
tatsız tuzsuz lezzet 0
...r
11 months ago
Patates kızartması istedim onun yerine bir önce ki iptal ettiğim sucuklu yumurta gelmiş beğenmedim hizmet ve kalite çok düşük
...a
11 months ago
Hayatımda yediğim en kötü börekti
