- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Bonavias Cafe & Dessert
Bonavias Cafe & Dessert Değerlendirmeler
...n
3 Gün Önce
aşırı güzel ya tatlılar
- Chocolate Fettuccine420 TL
...n
2 Hafta Önce
Ayy bayılıyorum bu lezzete, Denizli’de en iyisisiniz😍tatlı kaplarına da bayıldım😍
- A Love Cup (3-4 Kişilik)1.200 TL
...z
1 Ay Önce
USTANIZIN ÇIRAĞINIZIN VARSA STAJYERİN tüm mutfak ekibinin eline sağlık. lezzetler harikta TARİFLER DEĞİŞMEDEN DEVAM
- Chocolate Ball420 TL
...ş
1 Ay Önce
Çok lezzetliydi sıcak taze ve hızlı geldi ellerinize sağlık ancak çileği çok azdı biraz daha fazla olabilirdi teşekkürler.
- Pancake Bona440 TL
...n
1 Ay Önce
Eksiksiz geldi ve tam istediğim gibi bol çikolalıydı çok teşekkür ederimm Ellerinize sağlık
- Bona City390 TL
...l
2 Ay Önce
Her zaman ki lezzet ve hız teşekkürler bonavias ❤️❤️
- Pancake Bona440 TL
- Bona City390 TL
...s
2 Ay Önce
sıcak ve taze geliyor tatlımı hep burdan söylerim akşamları yemekten sonra bi gün eksik gelmişti ve tekrardan aynı siparişi eksik ürünleri ile gönderdiler çok teşekkür ederim tavsiye ediyorum
- Waffle Bruksel450 TL
...n
3 Ay Önce
Teşekkürler özeniniz için
...u
3 Ay Önce
tazeligi, kalitesi, bol malzemeligi ve sicacik gelisiyle asla pisman olmadigim yer
- Waffle Bruksel450 TL
...i
5 Ay Önce
Lezzetli ve yeterince büyük
...n
6 Ay Önce
Sandy Cup ve Bona City yedik çok lezzetli herkese tavsiye ederim 😋
...u
6 Ay Önce
Kurye çok hızlı ve özveriliydi
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...a
7 Ay Önce
çok hızlı ve lezzetli
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...n
8 Ay Önce
kurye hizmetinden çok memnun kaldım her aşamada arayıp bilgileri teyit etti, hediye olduğunu anlayınca etiketi sökmemi ister misnz diye sordu, teşekkürler 😊
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...ş
9 Ay Önce
Harika
...n
9 Ay Önce
O kadar lezzetliydi ki kesinlikle tavsiye ederim.
- Pancake Bona440 TL
...N
9 Ay Önce
Bayıldım
- Mini Oreo Cup560 TL
...n
9 Ay Önce
Çok güzeldi
...n
9 Ay Önce
Gayet güzel
...k
9 Ay Önce
Lezzet güzel ancak kurye gözden geçirilmeli. Paket darmadağın hale geldi
- Magnola360 TL
...n
5 Ay Önce
Islak mendil yok fişte 1150 yazmasına rağmen kurye 1180 dedi oda ilginç
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...z
2 Ay Önce
Tadı kötü değil ama çikolatası çok azdı nancy cup söyledim kuru çilek ve pancake yemiş gibi oldum normalde çok daha güzel oluyordu artık tercih etmem
...Ş
1 Ay Önce
Pankek çikolata tamam güzeldi ama o araya koyduğunuz çileği az daha küçük koysaydınız ne yedik anlaşılmadı.Muzun küçüklüğüne de tamam ama çilek bu kadar küçük olmamalıydı bu çikolataya meyvesi çok az
...z
10 Ay Önce
Beklentimizin altındaydı. Bayat profiterol topları gibi bişeydi pek anlamadım. Çikolatası güzel, hızlı teslimat. Puan kırmak istemedim ama beğenmedim.
...k
5 Ay Önce
Kalitenin düştüğünü düşünüyorum. Çikolatası geldiğinde kristallenmis yerken cıtır cıtır ses geliyordu, kremasi lezzetli değildi.
...n
7 Ay Önce
İyi güzel hoş da meyveyi koklatmışsınız bence içinde max 1 yada 2 çilek var belki 2 dilimde muz. Bunları minik minik 10 parça yapıp serpiştirince meyveli yollamış olmuyosunuz.
...a
4 Ay Önce
Ben bu kadar küçük beklemiyordum açıkçası şaşırdım nancy cup söyledim
...ş
3 Gün Önce
Yani sürekli sizden sipariş veriyorum ve size geliyoruz kampüsün olduğu şubeye genelde çilek ve muzun miktarı git gide azalıyor bu kadsr olamaz ya ilk cıktığında ne kadar büyüktü gelene bak cilekler
...k
3 Hafta Önce
tatlı soğuk geldi tatıda çok kötüydü
...K
1 Ay Önce
Yerinde surekli olarak yedim pakette hiç güzel değil çok soğuk geldi ve pankekleri çok sertti

