rider-banner-icon
  • Cag Kebab
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Kebapçı Ağam

Rating 3 out of 5 stars, 67 reviews
Necip Fazıl Kısakürek Cd 21 AG
...n5/3/2026yemeğimin tadı aşırı müthiş biseydi paketleme de çok iyiydi fiyat performansi da tartışılmaz ztn kurye de çok iyiydi hızlı getirildi yemeğim kesinlikle bir daha yemek söyleyeceğim yerler arasında oldu
...k5/1/2026Porsiyon gayet doyurucu, yanında gelen ürünler de tazeydi. Sipariş hızlı ulaştı, bu kaliteyi evde yakalamak zor.
...y4/30/2026Kavurması yağı tam kıvamındaydı hamuru da çıtır çıtır bundan sonra müdavimi olacağız gibi görünüyor
...a4/30/2026pidesi çok lezzetliydi ve çok hızlı teslimat
...k4/30/2026Dürüm içi dolu doluydu içindeki tavuk çok lezzetliydi minik hediyeniz için de teşekkür ederim
...z4/17/2026dürüm lezzetli idi. malzemesi bol ve doyurucu
...s4/12/2026kebaplar ve kanat lezzetliydi öneririz.
...s4/2/2026Adana kebabın hakkını veren bir işletme
...i4/2/2026Mükemmeldi elinize sağlık
...r4/2/2026Bölgenin en iyisi böylesini görmemiştim yeni açmışsınız hayırlı olsun
...k4/2/2026Gayet lezzetliydi beğendim tekrar sipariş vereceğim
...r6/18/2026Mezeler hep soğanlıydı ya da direkt soğandı onun dışında mükemmeldi
...Ğ6/2/2026bidaha sipariş vermem heralde dürüm poşetine köz biber koyma fikri ne kadar doğru sizce
...l5/2/2026mükemmel çok hızlıydı ve çok lezzetliydi
...i6/11/2026Merhaba tanışma menüsü dediniz. Aldım ama biraz kalp kırıcı oldu. Yağ basmış ustamız. Bir daha yine söylicem. Düzelmesini beklerim. Ellerinize sağlık.
...i5/31/2026Et çok ince, kuru ve lezzetsizdi. Maalesef beklentimin çok altında kaldı.
...k5/24/2026lahmacun çok kötü hamurun üstünde resmen katlayınca dökülüyor meze olarak göbek haricinde bişey gelmedi kredi kartı ile ödeme yapmak istememe rağmen hesaba atın diye kurye gereksiz bir ısrar içindeydi
...i5/8/2026Yemek sipariş verildikten bir saat sonra geldi ve soğuktu
...t4/18/2026servis güzel ikramlar güzel paketleme güzel ama ustaniza söyleyin öyle ciğer pisirilmez sert ve tatsizdi bu şekilde devam etmenizi tavsiye etmem
...u6/22/2026hiç güzel dehidi lezzet bileyok birde 1 buçuk porsiyon secmemize rağmen 1 porsiyon geldi dikkat iz lerdi birde joker den aldık onu için ösensin oldu düşünüyorum
...a6/20/2026çok saçma ya 900 kusur para verdim 9 adet kanat geldi salata kokuyo bulgur buz gibi bir adet tombik dönerim vardı oda gelmedi bir daha hayatta alamam sizden
...l6/18/2026They didn’t send me the porsiyon I paid it Çiç tavuk
...u6/14/2026Lezzet hiç yoktu Herşey çok soğuktu gramaj çok azdı ve lahmacunda ağır bir koku vardı
...y6/13/2026Biraz önce sipariş verdim acısız olsun die urfa söyledim ama aşırı acı geldi. Ayranın üstün deki tarih silinip yeni tarih basılmış gerçekden ayıp arayacağınız numaradan da başka biri çıkıyo
...n6/13/2026buz gibi dürüm yedik sağolun
...y6/13/20261 kg kanat pirzola yazıyor ama 1 tane kanat yoktu. Gelen et ve salatalık ise leğen altında kalan ve kokan soğanlar berbat. Böyle özensiz ve ekmeğine saygısı olmayan insanlardan sipariş vermeyin berbat
...z5/30/2026Yazmıyayım dedim üzerinden 1 hafta geçmiş dedim ama görünce yine sinirlerim bozuldu. özel tanışma menünüz bu mu?? yanmış kebap buz gibi tavuk şiş salatanın soğanı sapsarı pörsümüş.Birdaha mı asla
...k5/26/2026Adana kebap aldım ağır kokuyodu daha önce yediğim adana kebaplar gibi lezzetli değildi maalesef
...ş5/22/2026Özel tanışma menüsü bir kişiyi doyuramayacak kadar azdı!!
...a5/22/2026çok kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0022:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Remziye Öztürk

Kebapçı Ağam