- Cag Kebab
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Kebapçı Ağam
Kebapçı Ağam Ratings & Reviews
...n
1 month ago
yemeğimin tadı aşırı müthiş biseydi paketleme de çok iyiydi fiyat performansi da tartışılmaz ztn kurye de çok iyiydi hızlı getirildi yemeğim kesinlikle bir daha yemek söyleyeceğim yerler arasında oldu
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...k
1 month ago
Porsiyon gayet doyurucu, yanında gelen ürünler de tazeydi. Sipariş hızlı ulaştı, bu kaliteyi evde yakalamak zor.
...y
1 month ago
Kavurması yağı tam kıvamındaydı hamuru da çıtır çıtır bundan sonra müdavimi olacağız gibi görünüyor
- Kavurmalı Pide499 TL
...a
1 month ago
pidesi çok lezzetliydi ve çok hızlı teslimat
...k
1 month ago
Dürüm içi dolu doluydu içindeki tavuk çok lezzetliydi minik hediyeniz için de teşekkür ederim
- Tavuk Şiş Dürüm399 TL
...z
2 months ago
dürüm lezzetli idi. malzemesi bol ve doyurucu
- Coca-Cola (33 cl.)119,90 TL
- Urfa Dürüm399 TL
...s
2 months ago
kebaplar ve kanat lezzetliydi öneririz.
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...s
2 months ago
Adana kebabın hakkını veren bir işletme
- Adana Kebap749 TL
...i
2 months ago
Mükemmeldi elinize sağlık
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...r
2 months ago
Bölgenin en iyisi böylesini görmemiştim yeni açmışsınız hayırlı olsun
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...k
2 months ago
Gayet lezzetliydi beğendim tekrar sipariş vereceğim
- Ayran (1 L.)109,90 TL
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...r
5 days ago
Mezeler hep soğanlıydı ya da direkt soğandı onun dışında mükemmeldi
- Ayran (28 cl.74,90 TL
- Özel Tanışma Menüsü799 TL
...Ğ
3 weeks ago
bidaha sipariş vermem heralde dürüm poşetine köz biber koyma fikri ne kadar doğru sizce
...l
1 month ago
mükemmel çok hızlıydı ve çok lezzetliydi
...i
1 week ago
Merhaba tanışma menüsü dediniz. Aldım ama biraz kalp kırıcı oldu. Yağ basmış ustamız. Bir daha yine söylicem. Düzelmesini beklerim. Ellerinize sağlık.
...i
3 weeks ago
Et çok ince, kuru ve lezzetsizdi. Maalesef beklentimin çok altında kaldı.
...k
1 month ago
lahmacun çok kötü hamurun üstünde resmen katlayınca dökülüyor meze olarak göbek haricinde bişey gelmedi kredi kartı ile ödeme yapmak istememe rağmen hesaba atın diye kurye gereksiz bir ısrar içindeydi
...i
1 month ago
Yemek sipariş verildikten bir saat sonra geldi ve soğuktu
...t
2 months ago
servis güzel ikramlar güzel paketleme güzel ama ustaniza söyleyin öyle ciğer pisirilmez sert ve tatsizdi bu şekilde devam etmenizi tavsiye etmem
...u
Yesterday
hiç güzel dehidi lezzet bileyok birde 1 buçuk porsiyon secmemize rağmen 1 porsiyon geldi dikkat iz lerdi birde joker den aldık onu için ösensin oldu düşünüyorum
...a
3 days ago
çok saçma ya 900 kusur para verdim 9 adet kanat geldi salata kokuyo bulgur buz gibi bir adet tombik dönerim vardı oda gelmedi bir daha hayatta alamam sizden
...l
6 days ago
They didn’t send me the porsiyon I paid it Çiç tavuk
...u
1 week ago
Lezzet hiç yoktu Herşey çok soğuktu gramaj çok azdı ve lahmacunda ağır bir koku vardı
...y
1 week ago
Biraz önce sipariş verdim acısız olsun die urfa söyledim ama aşırı acı geldi. Ayranın üstün deki tarih silinip yeni tarih basılmış gerçekden ayıp arayacağınız numaradan da başka biri çıkıyo
...n
1 week ago
buz gibi dürüm yedik sağolun
...y
1 week ago
1 kg kanat pirzola yazıyor ama 1 tane kanat yoktu. Gelen et ve salatalık ise leğen altında kalan ve kokan soğanlar berbat. Böyle özensiz ve ekmeğine saygısı olmayan insanlardan sipariş vermeyin berbat
...z
3 weeks ago
Yazmıyayım dedim üzerinden 1 hafta geçmiş dedim ama görünce yine sinirlerim bozuldu. özel tanışma menünüz bu mu?? yanmış kebap buz gibi tavuk şiş salatanın soğanı sapsarı pörsümüş.Birdaha mı asla
...k
4 weeks ago
Adana kebap aldım ağır kokuyodu daha önce yediğim adana kebaplar gibi lezzetli değildi maalesef
...ş
1 month ago
Özel tanışma menüsü bir kişiyi doyuramayacak kadar azdı!!
...a
1 month ago
çok kötüydü

