- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
...n
1 month ago
İkinci verişim çok beğeniyorum
...n
1 month ago
Çok güzeldi herşey için teşekkürler daha önce bu kadar güzelini yememiştim
...n
1 month ago
Suffleler çok güzeldi artık hep burdan vericem
- 2'li Sufle Kampanyası150 TL
...Y
1 month ago
guzeldi
...n
2 months ago
Ustanın eline sağlık çok güzel yapmış
- Acılı Lahmacun150 TL
...u
4 months ago
çok lezzetlidir ellerinize saglık
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Kıymalı Pide Menü325 TL
...u
11 months ago
Yanlış dondurma gönderilmiş
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide340 TL
...k
4 months ago
pide hamuru kalındı kıymanın lezzeti çok iyi değildi kaşarlı güzeldi
...n
2 months ago
Hayatımda yediğim en güzel lahmacundu puanları neden düşük anlamadım ama çok iyiydi
- Acısız Lahmacun150 TL
...r
11 months ago
Acı sos istemiştim gelmedi
...k
4 months ago
Garnitür çok azdı ve lahmacunun tadını çok beğenmedim.
...n
4 months ago
Kenarları sertdi :(
...n
7 months ago
Ekstra kaşar istememe rağmen kupkuru bısı geri ekstra ayran istedim oda gelmedi
...l
2 months ago
patatesli ve kıymalı pide siparişi verdim. kıymalı pide de kıyma yoktu ve aşırı bir baharat kokusu vardı. patatesli pide de aynı şekilde patates tadından çok tuhaf bir baharat kokusu var.
...n
2 months ago
Severek kaç gündür söylüyorduk bugün bir tane bile garnitür gelmedi kolada normaldi zero dememize rağmen
...n
2 months ago
hata benim yorumları kaale almadım söyledim. rezalet. Allah'ım affetsin.
...l
4 months ago
gelen lahmacun eksik geldi.4 tane söylemiştim 3 tane geldi. lahmacunlar küçücük ve heryerinden kopmuş hayatımda böyle birşey görmedim verilen paraya yazik
...z
5 months ago
Keşke biraz pişirseydiniz pideyi bu ne biçim pide hayatımda daha kötüsünü yemedim 5 kişiden bir kişi bile beğenmedi
...n
6 months ago
Geçen sipariş verdiğimde çok güzeldi ama şimdi lahmacunun yanında ne garnitür geldi ne lahmacun lahmacuna benziyor yanmış kenarları koparılmış öyle gönderilmiş
...ş
8 months ago
Pideler buz gibi geldi . Pide hamuru gibi değildi normal ekmek yedik sanki çok kötüydü . O kadar sertti ki siz bile dilimleyemeden göndermişsiniz !
...n
10 months ago
Üzgünüm garnitür göndermemişiniz
- Coca-Cola Fırsatı (4'lü Lahmacun Menü)560 TL
...r
11 months ago
1 yıldız bile çok başka bsey yazmama gerek yok
...Ş
11 months ago
Fanta istemistim sprite gonderildi
- Coca-Cola Fırsatı (Kuşbaşılı & Sucuklu Kaşarlı Menü)610 TL
...n
11 months ago
yediğim en kötü lahmacun içinde kıyma bile yok domatesi basıp vermişler biz kabahat bildiğin yerden yiyeceksin. verdiğim parayı helal etmiyorum biraz esnaf olun
...n
1 year ago
hayatimda verdigim en kotu siparisti. hem lahmacun eksik geldi hem tirtiklanmis sekilde geldi.icecegi yanlis gonderdiler.kullanilmis pizza kutusunda siparis mi gonderilir? lahmacunda et var mi saibeli

