- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Asmalı Konak Pide & Kebap
Asmalı Konak Pide & Kebap Ratings & Reviews
...n
2 months ago
başarılı
...n
4 months ago
Dolu dolu bir pide yedim elinize sağlık.
- Kıymalı Kaşarlı Yumurtalı Pide260 TL
- Ayran (20 cl.)30 TL
...i
5 months ago
Ürün güzeldi sıcacıkta geldi , hastaneye sipariş verdim aradım sıkboğazda ettim adamları çok naziklerdi, beyti kebabını zaten çok beğeniyorum asmalı Kona ın .Hiç yorumlarda anlatıldıdigi givi değil
- Beyti Kebap (Açık)470 TL
...a
8 months ago
Ellerinize sağlık. Hayırlı işler.
- Karışık Izgara730 TL
...a
9 months ago
Ellerine sağlık şefim. Pizzanın malzemeleri gayet yeterli idi, pastırması, sucuğu, peyniri. Karışık ızgara zaten müthiş. Tavsiye ederim.
- Çökelekli Pide160 TL
- Kıymalı Yumurtalı Pide230 TL
- Asmalı Konak Special Pizza (1-2 Kişilik)370 TL
- Karışık Izgara730 TL
...a
9 months ago
Karışık ızgara zaten efsane. Sac tava da mükemmel. Etler yumuşak, aroması da damak tadımla uyumluydu.Yoğurt da leziz. Salata da gayet taze. Ellerinize sağlık. Memnuniyetle sipariş veriyorum.
- Not availableSac Tava
- Burma Kadayıf170 TL
- Karışık Izgara730 TL
...a
9 months ago
Sipariş 55 dk da geldi. Verdiğim siparişe göre süre normal. Karışık ızgara güzeldi, etler yumuşaktı ve lezzetliydi. Pidelerin içi iyiydi ama hamuru biraz sertti. Hayırlı kazançlar dilerim.
- Karışık Izgara730 TL
...R
3 months ago
Lezzet fena değildi kurye gayet iyi zamanda getirdi ama servis çok eksikti peçete ketçap sos vs hiç yoktu.
...ş
10 months ago
hacı baba bu seferde servis vermeyi unutmuşsunuz
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide320 TL
...r
8 months ago
Soğan komasına girdik, dürümün yarısı soğandı maalesef.
...ç
9 months ago
hasır kadayıf yerine başka tatlı geldi ama òyle bir bayatki asla yenmez direk çope. pideler üst üste koymuşlar kaşarda olduğu için birbirine yapışmış hamur olmus hep parçalandı alirken.
...l
5 days ago
İçini çok az koymuşlar ekmek yedik
...r
3 months ago
siparişim bana ulaşmadığı halde teslim edildi diye bildirim geldi
...l
5 months ago
Ne tat ne tuz hiçbir şey yoktu kesinlikle tavsiye etmiyorum
...T
5 months ago
Pirzola eti çok sertti sakız gibi çiğnenmiyordu çöpe attım maalesef, şiş kuzu iyidi. Karışık ızgarayı kesinlikle tavsiye etmiyorum
- Pepsi (33 cl.)65 TL
...ş
10 months ago
Hacı baba 1.5 söyledik 1 porsiyon geldi .
...a
3 months ago
yağsız kuru tatsız tutsuz sadece soğanlı
...r
4 months ago
berbattt rezil ötesiydi tavsiye etmem
...ü
11 months ago
Ürün 75 dakikada geldi ürünler soguktu
...a
11 months ago
berbat ötesi bir siparişti 2 saat sonra geldi defalarca kez konuştum her aramamda başka bir bahane uydurdular
- Lahmacun100 TL

