- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Harbi Ye Kebap
Harbi Ye Kebap Ratings & Reviews
...l
5 days ago
sürekli sipariş verdip memnun kaldığım bir yerdir adana dürümü gayet lezzetli deneyebilirsiniz
- Adana Dürüm240 TL
...ş
1 week ago
Her şeyi 10 numara
- Tavuk Şiş Dürüm210 TL
...ş
1 week ago
Çok lezetli ve lezzeti değişmiyor
...r
3 weeks ago
sıcak geldi ve kebabın tadı çok güzeldi yanında da biber yolluyolar
- Adana Dürüm240 TL
...m
1 month ago
çok güzeldi ustam vala köz biber rica etik kırmamışlar ekmekler hatay usulüydu daha ne istiyek açıktıkça sizdeyiz
- Kuşbaşı Şiş Dürüm285 TL
- Adana Dürüm240 TL
...r
1 month ago
Süp süp süper hüp hüp hüper
...z
1 month ago
Uzakta olmamıza rağmen sıcak geldi lezzetliydi
- Tavuk Şiş Dürüm210 TL
...n
1 month ago
Dönerin içinde et sostan kaybolmuştu. Lezzet zayıf ama hızlı teslimat çok hızlıca sıcak geldi.
- Ayran (20 cl.)45 TL
...n
3 months ago
Ben Hatay/Harbiyeliyim bizim oranin dürümü gibi güzel yapmışsınız helal olsun.
...n
5 months ago
adana ile harbiye kebabin farki harbiye acili ve daha soslu ikisi arasinda kalanlar icin tavsiyem harbiye
- Adana Dürüm240 TL
- Harbiye Dürüm240 TL
...z
5 months ago
cok sıcak geldi ve gayet lezzetliydi umarım bu şekilde bozmadan devam edersiniz
...n
5 months ago
.
...ş
7 months ago
Süper
...z
11 months ago
On numara harikaydı
- Adana Dürüm240 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...n
1 month ago
Ne zaman kuşbaşı şiş söylesem yerine tavuk şiş geliyor. Hatadır desek 5 kuşbaşı şiş siparişinde 3 defa tavuk yolluyorsunuz. Tavuk siparişi asla ete dönüşmüyor.
- Harbiye Dürüm240 TL
...n
2 months ago
Güzel ama 1 puan kırdım çünkü eti az pişmişti
...Y
Yesterday
adana sulanmış lavaş kağıtla iç içe geçmiş bi et yiyelim dedik malesef ondan da zevk alamadık
- Tavuk Şiş Dürüm210 TL
...Y
1 month ago
Domatesi çok fazla olmuş ve sulu suluydu
- Kuşbaşı Şiş Dürüm285 TL
- Adana Dürüm240 TL
...Y
1 month ago
Domatesi çok fazla olmuş ve sulu suluydu
- Adana Dürüm240 TL
...u
2 months ago
İyi güzel de ustam yeşillik yerine tarlayı koymuş tavuğu hissedemedim.
- Ayran (20 cl.)45 TL
...u
2 months ago
Ekmek bayattı
...r
1 month ago
sipariş çok geç geliyor. 1 saat 10 dakikada geldi. adana dürüm söyledim soğuktu beklendilerimi karşılamadı
...n
4 months ago
Uzun süredir dışardan yerim işletmeleri yerden yere vurmam emek veriyorlar kapıya kadar hizmet iyi birşey, fakat size tavsiyem müşteriyide düşünün dürüm geldi su içinde, muahlallebi olmuş yenilmedi.
...t
3 weeks ago
Bayram yoğunluğu dediler 1 saatten fazla sürede geldi bildiğin yal geldi köfteler sopsoğuk ekmek yanmış aç oturup aç kalktık ekmek arası köfte söyledik sandık ama közde ekmek geldi rezaletti yemeyin .
...k
1 month ago
1.45 dk ye yakın sürdü siparişin gelmesi sipariş buz gibi geldi haliyle tadı da çok kötüydü.
...z
5 months ago
Hayatımda yediğim en kötü Adanaydı
...r
10 months ago
ayran getirmediler yemek soğuk geldi kurye geç getirdi
...z
7 months ago
yemek paketi dağınık geldi Resteronu aradım yemeğim değiştirilmesini yada ıadesını istedim ne degıstırırım nede ıade alırım dendı işletme sahibi tarafından kesinlikle tavsiye etmiyorum iş ahlâkı yok..

