rider-banner-icon
  • Dessert
  • Waffle
  • Restaurant Delivery

Panda Çikolata & Kahve

Rating 4 out of 5 stars, 100+ reviews
Ahmetbey Sk. NO:14
...l6/23/2026Bu işletmenin lezzetini be hizmetini seviyorum.
...u5/21/2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi
...Ç5/17/2026Temiz ve titizler, menülerindeki tatlılar çok lezzetli, tavsiye ederim.
...l5/9/2026Mükemmel enfest bir tat
...T4/8/2026Kurye çok yardımcı oldu çok teşekkür ediyorum kendisine
...k4/5/2026Her zamanki gibi güzel
...ü4/3/2026Çok iyiydi. Hızlı geldi. Teşekkürler
...u4/1/2026Çok güzeldi tam istediğim gibi geldi herhangi bir eksiklik yoktu
...z3/29/2026doğan beyin güler yüzü günümü güzelleştirdi
...n3/19/2026İyi ama geç geldi 40dak bir çikolatalı wafl gelmezmi 250m uzaklık bide
...N1/11/2026Yorumlara oranla düşündüğümde diğer sebastianlardan çokta farklı değildi bence lezzetli klasik san sebastian
...z1/10/2026denelilır lezzetl
...n12/24/2025nota dikkat edilmişti lezzetliydi
...n11/29/2025Yorumları dikkate alıyorlar sevgilim için uzaktan tatlı göndermiştim notumu yazmışlar sağ olsunlar çok teşekkür ederim
...i11/24/2025sevgilime sürekli burdan tatlı alıyorum bayılıyor :)
...l11/22/2025Çok güzeldi , meyveler tazeydi.
...r10/22/2025Tatlılar güzeldi. Kurye çok kibardı, tatlılar gelirken dağıldığı için tekrar getirdi. Çok teşekkür ederiz tekrardan. Çok sevindik.
...i10/10/2025Çok lezzetli harikaydı ayrıca Kuryeniz de çok güler yüzlü ve anlayışlıydı çok teşekkür ederim bu soğuk hava da hem çikolata donmadan hemde sapasağlam getirmişti helal olsun 🤩☺️
...ş10/6/2025Favorim romantik panda😍
...ş10/6/2025Of muhteşem resmennn çok hızlı geldi çikolatası boldu
...a9/22/2025kuryenize söyleyin hadi notu okumuyor kapıyı düzgün çalsın
...İ8/16/2025Mükemmel di, bilecikte yediğim en güzel waffle
...n6/29/2025hızlı kurye ve lezzetli tatlılar için teşekkür ederiz, ellerinize sağlık 💫🫶
...u5/9/2026güzel ve hızlı geldi
...u10/13/2025Waffle ters dönmüş şekilde geldi ve çikolatası aşırı azdı saolun
...r9/28/2025porsiyonu küçültmüşler gibi. daha önce de söylemiştim ama tabak daha doluydu. lezzetine diyecek yok tabi.
...u5/6/2026Maalesef beğenemedim çok kuruydu
...z3/12/2026extra istediğim ürünler hiç de extra gibi değildi Belçika çikolatası da muamma
...u11/14/2025Lezzet olarak mükemmel di yediğim en güzel çikolata çok kaliteliydi ama gelene kadar çok dağılmış çorba olmuş
...k10/10/2025idare eder bı lezzet
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Emre Özcan

Panda Çikolata & Kahve