rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Waffle
  • Express Delivery

Waffle Atölyesi

Express
Rating 4.5 out of 5 stars, 100+ reviews
323. Sk. 9/A
...s6/25/20262 kişiye bile yeter aşırı doyuruyo
...r6/22/2026Yine herzamanki gibi çok güzel herşeyi bol elinize sağlık bişey rica etmiştim mümkün olmadığı için dikkate alıp küçük not yazmışlar gönderirken çok kibarsınız tekrardan elinize sağlık :)
...r6/15/2026müthiş bişey bu ya en iyi wafflecı rakibi yok
...n6/14/2026çok iyi
...a6/12/2026mukemmnmmeeelll
...ı6/7/2026Tam anlamı ile aldıkları parayı kuruşuna kadar hak eden bir işletme. Özenle hazırlanmıştı enfesti. Boyutu büyük tek kişi biraz zor bitirebilirsiniz deneyecek olanlara afiyet olsun ✨️
...I6/3/2026Ya bu kuryeleri napıcaz paket yamulmuş geldi arkadaş
...r6/2/2026Çok iyi ve porsiyon da büyük tabanı özellikle çok lezzetli elinize sağlık teşekkürler
...s6/2/2026harıka lezzetli tatlılar tek adres
...r5/31/2026waffle enfesti izmirin en iyisi porsiyonları iki kişi için ideal azize hanımada sevgiler♡♡♡
...u5/30/2026Porsiyon aşırı fazla tek başınıza bitiremezsiniz malzemeler bol umarım aynı şekilde kalır. Elinize sağlık hayırlı kazançlarınız olsun:)
...n5/30/2026kaçtır sipariş veriyorum gerçekten harika porsiyonlar gayet büyük meyvesi bol çikolatası lezzetli gonul rahatlığıyla alabilirsiniz azize hanıma da çok teşekkür ediyorum ilgisi ve samimiyeti için 💖🥰
...n5/29/2026Ne diyebilirim ki… Muhteşem
...y5/27/2026Mükkeemmmelll
...i5/25/2026Porsiyonlar gerçekten büyük özen ve lezzet harika.
...r5/23/2026kesinlikle verdiğim parayı tamamıyla hakediyo çok güzeldii
...r5/23/2026cok güzel ve çikolatası bol oluyo tavsıye ederim
...n5/14/2026Tereddütle sipariş etmiştim ama 2. Siparişimde ilki gibi efsaneydi. biz 2 kişi bitiremedik tek başınıza sipariş vermeyin. Ertesi güne kaldığında da lezzetli kalırsa atmayın yersiniz :) elinize sağlık
...n5/13/2026Çok ii
...n5/11/2026waffle'larınız çok güzel ellerinize sağlık
...z5/10/2026Aman yarabbim bu nasıl bir lezzet… inanılmaz bir şey bu. Ama tek kişi hayatta bitiremez çok tatlı:)))
...i5/8/2026çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık her seferinde emek vererek hazırlıyorlar siparişi
...i5/7/2026Minecraft anahtarlık çok güzeldi teşekkürler, bowlun tadıda çok güzeldi
...ı5/5/2026Hediyeniz için teşekkür ederim waffleda meyve sevmediğim için tercih etmiştim çikolatası boldu tavsiye ederim kesinlikle
...n5/4/2026İlk defa bir restoran için yorum yapıyorum fazlasıyla hak ettiğinizi düşünüyorum gerçekten çok güzel bir waffle ve dolu doluydu tek kelimeymükemmelsiniz..hediyeniz ayrı bir tatlıydı çok teşekkürler :)
...k5/1/2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi artık canım waffle değil waffle atölyesinin waffılını çekiyor
...m5/1/2026taban super olmuş harıkasınız
...n4/30/2026Porsiyon bayağı büyüktü. Bir porsiyon ile rahat 2-3 kişi doyar. Sadece tek önerim, meyveler belki ayrı bir kapta gönderilebilir çünkü çilekler gelene kadar çok sulanmıştı, teslimat süresinden belki de
...i4/28/2026porsiyon asiri büyük iki kisiye fazlasıyla yetiyor yaninda da minik hediye vardi tesekkurlerrrr
...r4/26/2026Herzaman ki gibi yine muhteşemdi küçük hediyeniz için de çok teşekkür ederimmmmmmmm🌸🫶🏽🫶🏽🫶🏽
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address: kamardayaniklituketim@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0494001521800015