İsmet İnönü Blv. No: 121...n5/5/2026Mezgit ılık geldi ama lezzeti şahaneyedi ellerinize sağlık salata ve ikramlarınız için de teşekkür ederim 🌸
...k3/23/2026herzamanki gibi haarikaydı. ellerinize sağlık
...ş3/11/2026Favori balıkçımız
...m3/1/2026Çok lezzetliydi ilk defa sipariş verdim paketleme de güzel sıcacık geldi
...k1/19/2026Düzgün esnaf yaz kış sipariş veriyorum hiç pişman etmediler.
...n12/26/2025sıcacık geldi buz gibi havada nasıl olur ki kutuyu açtığımda balıklar el yakıyordu emeğinize elinize sağlık tazeydi balıklarınız
...n12/18/2025O kadar güzeldi ki size anlatamam sefin ellerine sağlık helva içinde tesekkürler haftada bir mutlaka tekrarlayacağım✨ kuryenizede tesekkür ediyorum.
...k12/18/2025Sıcacık taptaze geldi teşekkürler
...k12/11/2025helva için teşekkür ederiz
...k12/10/2025Limon az geldi bana ama hamsi tava cok iyidi ikram için de teşekkürler elinize sağlık
...z12/9/2025erken teslimat ve balıkların sıcak gelmesi, AYRİCA EKSTRALAR İCİN TSK EDERİM
...i11/28/2025yemek sepetine balık yazdım en başta çıktınız lezzeti pişimi çok iyi ustaya teşekkürler paketleme dizaynı özen çok iyi personele teşekkrler kurye çok iyidi teşekkrler böyle bir ekibin sahibine tşkkrlr
...n11/25/2025Hamsi tava iyiydi, biraz tuzlu olsa daha da iyiydi. İkram olarak gelen helva düşünceli bir hareketti.. tebrikler
...R11/25/2025Çok lezzetli ve sıcaktı yanındaki ikramlar için teşekkür ederim
...a11/24/2025Balıklar gayet sıcak ve lezzetliydi. Yanında roka, ekmek ve helva vardı. Paketleme gayet profesyonel.
...r11/18/2025Yanında gönderdikleri yeşillik yetersiz fakat balık lezzetliydi puan kırmıyorum bu seferlik
...Ç11/16/2025Muhteşemdi ellerinize sağlık
...ç11/16/2025Hamsi tava muhteşemdi sıcacık özenle yağı süzülmüş temiz yağ kullanıldığı belli paketleme helva ekmek söğüş vs olsun herşey harikaydı kurye arkadaşa da çok teşekkürler
...r11/15/2025porsiyonu bol diye yorum yazdıktan sonraki ilk siparişimde porsiyonu küçültmüşler. doymadım.
...r11/12/2025hamsi tava güzel pişirilmiş yarım kilogram porsiyon büyüklüğü gayet iyi
...ı11/12/2025çok teşekkür ederim elinize sağlık yediğim en güzel balık tı
...k11/11/2025yine çoook güzeldi. elinize sağlık
...k11/6/2025Fiyatları uygun, sıcak ve lezzetli tavsiye ediyorum
...u11/5/2025Samsun’un en iyi balık restaurantı . Hem fiyatı hem lezzeti tartışılmaz . Yanında helva ikramı içinde teşekkürler . Düşünceli temiz bir müessese . Kesinlikle denemelisiniz . Pişman olmayacaksınız .
...n11/2/2025Teşekkürler, gayet güzeldi.
...k11/1/2025Kalkan tava söylüyorum genellikle. Tavsiye ederim
...R11/1/2025Süper lezzetli taptaze teşekkürler
...R11/1/2025Çok taze ve temiz en güzel yediğimiz balık oldu
...k10/31/2025yine harika bir sparişti. ellerinize sağlık.
...a10/28/2025Güzel pişmiş. Hızlı teslimat.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30