rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Atakum Balık Manav

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İsmet İnönü Blv. No: 121
...n05.05.2026Mezgit ılık geldi ama lezzeti şahaneyedi ellerinize sağlık salata ve ikramlarınız için de teşekkür ederim 🌸
...k23.03.2026herzamanki gibi haarikaydı. ellerinize sağlık
...ş11.03.2026Favori balıkçımız
...m01.03.2026Çok lezzetliydi ilk defa sipariş verdim paketleme de güzel sıcacık geldi
...k19.01.2026Düzgün esnaf yaz kış sipariş veriyorum hiç pişman etmediler.
...n26.12.2025sıcacık geldi buz gibi havada nasıl olur ki kutuyu açtığımda balıklar el yakıyordu emeğinize elinize sağlık tazeydi balıklarınız
...n18.12.2025O kadar güzeldi ki size anlatamam sefin ellerine sağlık helva içinde tesekkürler haftada bir mutlaka tekrarlayacağım✨ kuryenizede tesekkür ediyorum.
...k18.12.2025Sıcacık taptaze geldi teşekkürler
...k11.12.2025helva için teşekkür ederiz
...k10.12.2025Limon az geldi bana ama hamsi tava cok iyidi ikram için de teşekkürler elinize sağlık
...z09.12.2025erken teslimat ve balıkların sıcak gelmesi, AYRİCA EKSTRALAR İCİN TSK EDERİM
...i28.11.2025yemek sepetine balık yazdım en başta çıktınız lezzeti pişimi çok iyi ustaya teşekkürler paketleme dizaynı özen çok iyi personele teşekkrler kurye çok iyidi teşekkrler böyle bir ekibin sahibine tşkkrlr
...n25.11.2025Hamsi tava iyiydi, biraz tuzlu olsa daha da iyiydi. İkram olarak gelen helva düşünceli bir hareketti.. tebrikler
...R25.11.2025Çok lezzetli ve sıcaktı yanındaki ikramlar için teşekkür ederim
...a24.11.2025Balıklar gayet sıcak ve lezzetliydi. Yanında roka, ekmek ve helva vardı. Paketleme gayet profesyonel.
...r18.11.2025Yanında gönderdikleri yeşillik yetersiz fakat balık lezzetliydi puan kırmıyorum bu seferlik
...Ç16.11.2025Muhteşemdi ellerinize sağlık
...ç16.11.2025Hamsi tava muhteşemdi sıcacık özenle yağı süzülmüş temiz yağ kullanıldığı belli paketleme helva ekmek söğüş vs olsun herşey harikaydı kurye arkadaşa da çok teşekkürler
...r15.11.2025porsiyonu bol diye yorum yazdıktan sonraki ilk siparişimde porsiyonu küçültmüşler. doymadım.
...r12.11.2025hamsi tava güzel pişirilmiş yarım kilogram porsiyon büyüklüğü gayet iyi
...ı12.11.2025çok teşekkür ederim elinize sağlık yediğim en güzel balık tı
...k11.11.2025yine çoook güzeldi. elinize sağlık
...k06.11.2025Fiyatları uygun, sıcak ve lezzetli tavsiye ediyorum
...u05.11.2025Samsun’un en iyi balık restaurantı . Hem fiyatı hem lezzeti tartışılmaz . Yanında helva ikramı içinde teşekkürler . Düşünceli temiz bir müessese . Kesinlikle denemelisiniz . Pişman olmayacaksınız .
...n02.11.2025Teşekkürler, gayet güzeldi.
...k01.11.2025Kalkan tava söylüyorum genellikle. Tavsiye ederim
...R01.11.2025Süper lezzetli taptaze teşekkürler
...R01.11.2025Çok taze ve temiz en güzel yediğimiz balık oldu
...k31.10.2025yine harika bir sparişti. ellerinize sağlık.
...a28.10.2025Güzel pişmiş. Hızlı teslimat.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok