- Coffee
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Smi House Artisan Bakery & Dessert
Smi House Artisan Bakery & Dessert Ratings & Reviews
...k
5 days ago
Tatlıların hepsi bir harika <3
- Smi Waffle450 TL
- Red Fruits Crossant430 TL
- Çilekli Mag290 TL
- Crave Bowl420 TL
...Ö
1 week ago
Paketleme Güzel, Lezzet Güzel, Teslimat Hızlı Daha ne olsun. slkdlskdksjd
- Almond Dream Latte240 TL
- Crave Bowl420 TL
...Ö
1 week ago
Paketleme Güzel, Lezzet Güzel, Teslimat Hızlı Daha ne olsun.
- Almond Dream Latte240 TL
- Crave Bowl420 TL
...ü
1 month ago
mükemmel kalitede hazırlanmış aşırı lezzetliydi
...r
1 month ago
Her zamanki gibi vazgeçilmez çikolata lezzeti harika
- Smi Dream Çilek Muz490 TL
...z
1 month ago
Tek kelimeyle -MÜKEMMEL
...m
2 months ago
Harika ve hızlı servis için teşekkür ederim.
...z
2 months ago
Kremasına bayıldığım tek işletme sadece amerikano biraz dökülmüştü onu da iletişime geçtim değişim sağladılar çok teşekkürler
...z
2 months ago
Çikolataya doydum diyebilirim gerçekten harika bir deneyimdi
...i
4 weeks ago
Tatlı kesinlikle 10/10 tereyagli Kruvasan da bomboş bir ekmek yiyormuşum gibi tereyagli Kruvasan alınmaz
- Smi Dream Çilek Muz490 TL
...t
1 month ago
Üzerine dökülen belçika çikolatasının hızlı donduğunu öğrendim ve artık çikolatam donuk geliyor diye üzülmüyorum. Sanırım havalar ısındığı için tam kıvamında geliyor 😀 ARTIK SİZİ ŞİKAYET ETMEYECEĞİMM
...n
2 months ago
Gayet lezzetliydi elinize sağlık ikram içinde teşekkürler
- Smi Dream Çilek Muz490 TL
- Tereyağlı Kruvasan200 TL
...t
2 months ago
Çok güzeldi bayıldım,çok bol göndermişler
- Smi Dream Çilek Muz490 TL
...a
2 months ago
Her şey çok lezzetliydi her zaman ki gibi elinize sağlık
- Bask Cheesecake290 TL
- Raspberry Bowl400 TL
...a
2 months ago
Beğendim elinixe saglik
- Fiona450 TL
- Not availablePeynirli Domatesli Kiş
...t
2 months ago
Yediğimiz en lezzetli tatlılardı gerçekten taze ve özenliydi ellerinize sağlık 🥰
...n
7 months ago
Profiterol taptazeydi ve gönderdiğiniz hediyeler için teşekkürler :)
...m
4 weeks ago
Siparişin ters dönüp yarısının ziyan olması dışında problem yoktu.
...s
2 months ago
Soguk geldi kötüydü
...r
2 months ago
Meyvelerin tadında bi bozukluk vardı, sanırım çikolatayı da değiştirmişsiniz, ona rağmen çikolatasını koklatmışsınız son siparişim oldu.
...i
3 months ago
Maalesefhayalkırıklığı.Verdiğim paraya yazık.Görseldeki tatlıyla hiçbir alakası olmayan birşey gönderildi tatlı bile denmez.Kâsenin dibinde kalan tatlı gibi bir şey göndermişler.zatenhepkapağabulaşmış
...i
6 months ago
donmuş çikolata ile tatlı göndermenin hiç bir güzel tarafı yok

