- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Vesile Kebap Pide
Vesile Kebap Pide Ratings & Reviews
...a
5 months ago
çok lezzetliydi ayrıca güler yüzlülüğü için kuryeye teşekkürler ederiz
- Et Sac Kavurma350 TL
- Kiremitte Et350 TL
...r
5 months ago
Sürekli sipariş verdiğim işletme yemekleri gayet lezzetli kurye Berat beye ayrı teşekkür ederim
...N
6 months ago
İki kebap sipariş etmiştim. Çok lezzetliydi. Çabuk geldi. Sıcacıktı. İkramları da çok iyiydi. Gelen kurye de gayet beyefendi idi. Dolayısıyla 10 üzerinden 10 olan bir restoran
- Kebap Dürüm250 TL
...a
6 months ago
Lahmacunlar çok lezzetliydi Kuşkaş da iyiydi ilk defa sipariş verdiğim bir yerdi ama mekana da gitmeyi düşünüyorum tavsiye ederim
- İsotlu Lahmacun90 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide310 TL
...n
6 months ago
Pide ve lahmacun sıcak geldi. Lezzet olarak güzeldi. Kurye Berat beye teşekkür ediyorum
...y
7 months ago
Ben pek yorum yapmam olumsuz olmadıkça ama kiremitte et ve lahmacun siparişi verdim. Ve ikiside güzeldi. Emeğinize sağlık.
- Lahmacun90 TL
- Kiremitte Et350 TL
...z
8 months ago
SİPARİSLER BİRAZ DAHA HİZLİ GELEBİLİR.
...n
8 months ago
Çok güzeldi ellerinize sağlık
- Izgara Tavuk Kanat350 TL
...ş
9 months ago
Pidede lahmacun da çok lezzetliydi her zaman buradan söylüyorum ama kebap dürümü ilk kez yedim bana yavan geldi biraz .tatlı da göndermişlerdi çok teşekkür ederim hayırlı satışlar diliyorum.
- Lahmacun90 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide310 TL
...k
9 months ago
Çok teşekkür ederim nota dikkat ettiğiniz için çok lezzetliydi her zaman tercihim..
...ı
11 months ago
On numara
- İskender (Kebaptan)350 TL
...ı
1 year ago
köftesi ve iskenderi çok güzeldi güzel restorant
- Şiş Köfte300 TL
...ı
2 months ago
Köfte söyledim havuca boğulmuş kebap gelmiş sadece sebze var içinde
...ş
5 months ago
Tavuk bozulmuş ya da bayattı adanası vasattı, bonfile yazıyor ama koyulmamıştı. Çok kötüydü normalde yorum yapmam ama gerçekten fiyatına değmeyen bir yemek
...m
6 months ago
köftesi çok kuru ve lezzetsiz,tamamen marul dürümdü.lahmacun da lezzetsiz ve soğuk,verilen süreyi de fazlasıyla aştı anlayacağınız boş bir sipariş oldu benim için tecrübe oldu.
...n
7 months ago
siparişim iyi kizarmamisti. devamlı sipariş verdiğim bir isletmeydi beni hayal kırıklığına ugrattilar. içecek adı sanı bilinmeyen bir içecek göndermişlerdi.sioaridimdeki marka fouese TE idi gerirmefil
...l
8 months ago
Aşırı soğuktu
...t
8 months ago
Kebapım somuna geldi ve üstelik çok soğuktu üstelik et pişmemişti

