- International
- Breakfast & Börek
- Dessert
- Express Delivery
Görgülü
Görgülü Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Her zamanki gibi güzeldi
...a
1 month ago
Herzamanki gibi 10 numara 5 yıldız çok teşekkür ederiz
- Karışık Klasik Tatlı Kurabiye (500 gr.)650 TL
- Karışık Tuzlu Kurabiye (500 gr.)650 TL
...z
3 months ago
Taze ve lezzetliydi teşekkürler
- Cevizli Ev Baklavası (4 Dilim)300 TL
- Soğuk Baklava420 TL
- Çilekli Milföy450 TL
...u
3 months ago
Hem siparişim hemde ikramlar için çok teşekkür ederim
- Not availableFıstıklı Güllaç (Dilim)
...s
4 months ago
Pasta çok taze ve çok lezzetliydi. Teşekkürler.
...p
6 months ago
çok lezzetliydi.
- Aşure450 TL
...a
8 months ago
Hediye için teşekkür ederim çok naziksiniz
- Vişne Çikolatalı Pasta450 TL
...z
9 months ago
her sey cok iyiydi ve hizli geldi
- Not availableKıymalı Poğaça
- Not availableZeytinli Açma
- Peynirli Su Böreği300 TL
...y
9 months ago
Pastaları çok taze
- Not availableMeyveli Mois Pasta (4 Kişilik)
...y
9 months ago
taze ve lezzetli
- Soğuk Baklava420 TL
- Ballı Pasta420 TL
...K
11 months ago
her zamanki gibi cok lezzetli, ikraminiz icin de tesekkur ederim
- Tiramisu450 TL
- Supangle450 TL
...i
10 months ago
acıbadem kurabiyesi görsellerinizde problem var. paket olarak gösterip tek büyük gönderiyorsunuz
- Karışık Tuzlu Kurabiye (500 gr.)650 TL
...z
4 months ago
Her zaman yediğim yemek, bu sefer beğendisi nedense biraz ekşi idi.
- Görgülü Special Tavuk800 TL
...U
8 months ago
kandil simidi çok kötü
- Su Böreği (500 gr.)550 TL
- Not availablePaskalya (Büyük)
...t
9 months ago
trileçenin fiyatını arttırıp kalitesini yerle bir etmişsiniz
...i
9 months ago
mini pizza istemistim yoksa arayip sunlari koyucaz diye soyliyebilirdiniz kafaniza gore koymussunız lezzetliydi ona viesey demiyorum ama genede beze çok kötüydü pasta guzeldi
...k
1 week ago
Pastalar tazeydi ama görsellerle alakası yok. Fıstıklı pasta da fıstık yok sadece krem şanti ve minicik bir daha sipariş vermem.
...y
1 month ago
Beklemişti,taze degiildi yumuşamışti,niye gönderdiniz,onun özelliği kıtır olmasi..😖
...n
1 month ago
fotoğrafla gelen pastanın alakası yok
...l
2 months ago
Sipariş notlarını okumanızı tavsiye ederim
...ı
3 months ago
Maalesef tadı çok kötü geldi, sanki marketten hazır alınmış üzerine şerbet dökülmüş gibi geldi. Kusura bakmayın. Kurabiyeleriniz harika ama şerbetli tatlı konusunda kötü.
...z
4 months ago
Çileği bozulmuş, mukuslanmıştı. Daha önce birkaç kez sipariş verdiğimiz bir yer, güvenimiz sarsıldı. Bir de küçük pasta 450 tl, çöp oldu
...Z
8 months ago
Bütün pizzalar birbirine yapışmış ve dğılmıştu
...i
8 months ago
Fotoğraftakiyle ilgisi olmayan bir kutu geldi. En son 1990 lı yıllarda böyle kurabiyeler görmüştüm odasanırım düğün salonunda. Nostaljik bir şaka sandık ama gerçekten değilmiş. Sonsuz hayal kırklığı.
...l
8 months ago
klasik normal hamburgerin icinde aci bir sos vardi aci diye uyarilmasi gerekilirdi surekli yedigimiz hamburgeri bu sefer yiyemedik iade de edemiyorlar…
...t
11 months ago
Çilekli çikolatalı pastanın üstündeki çilek bozulmuştu içindeki çilek de ekşimişti. Garajlı çikolatanın da sadece üstünde kötü bir ganaj var dümdüz ortalama bi çikolatalı pasta keyifli de değil.
...r
1 year ago
ürünlerim yanlış geldi yardım merkezi yardımcı olmuyor işletme bende notlar görünmüyor diyor ürünleri istemiyorum iade edin lütfen böyle saçmalık mı olur

