- Pizza
- Chicken
- Restaurant Delivery
Pizzilla Pizza
Pizzilla Pizza Ratings & Reviews
...n
6 days ago
Gelmesi uzun sürüyor ama sıcak geliyor tadıda başarılı
...a
1 week ago
Mükemmel otesi bisiydi🥳🥳
- Pizza Menü (Orta Boy)355 TL
...l
1 week ago
Son zamanlarda yediğim en lezzetli pizza ustanın ellerine sağlık
...r
2 months ago
teslimat gec geldi ama beklediğime değdi perfect 👍
- Mantarlım Pizza245 TL
- Not availableWrap Menü
...ı
4 months ago
Mantarlı pizzası gerçekten harika, gerçi bütün pizzaları harika. Eskişehir’in en lezzetli pizzalarını yiyeceğiniz bir yer. Sadece bazen yoğunluk kaynaklı geç teslimat oluyor ama beklemeye değer
...r
5 months ago
Wrap siparişi verdim, tavuğu, kreması ve lavaşı efsaneydi. Patatesler sıcacık ve tazeydi. Kurye hem hızlıydı hem de çok kibar davrandı. Gönül rahatlığıyla sipariş verilir.
- Not availableWrap Menü
...n
5 months ago
Tavuk wrap gerçekten çok lezzetliydi 👍 Tavuğu yumuşacık, içi dolu dolu ve sosu tam kıvamında. Tekrar sipariş veririm. Elinize sağlık
- Patates Tava90 TL
- Not availableKremalı Tavuk Wrap
...ı
5 months ago
Eskişehirin en iyi pizzacısı. Buradan pizza yemeden pizza yedim demesin kimse. Hem uygun fiyatlı hem hızlı hemde çok lezzetli. Zincir pizzacılardan çok çok daha iyi. Elinize sağlık
...r
6 months ago
Kenarlarına kadar dolu malzemeli, tam kıvamında bir pizza geldi 🍕 Ne yağlı ne kuru, tam tadında. Kuryeniz de çok kibar ve nazikti 👍 Tavsiye ederim.
- Sosislim Pizza245 TL
....
7 months ago
Hızli geldi,Tadı herzamanki gibi lezzetliydi Harika üstune harikaaa
- Pizza Menü (Büyük Boy)405 TL
...n
2 months ago
Başarılı
...k
11 months ago
Mantarlı pizzanın mantarları çok az geldi ama lezzet konusunda güzel
...n
6 months ago
Gerçekten tam bir lezzet durağı. 🍕 Pizzaların kokusu bile iştah açıyor, tadı ise efsane. Her gittiğimde aynı özeni görmek çok hoş. Kesinlikle müdavimi oldum.
- Margherita Pizza245 TL
...e
7 months ago
Her şey çok lezzetliydi elinize sağlık. Ayrıca kuryeniz çok kibar
- Margherita Pizza245 TL
- Not availableBurger Menü
...I
7 months ago
Tavsiye ederim gayet güzeldi
- 4'lü Pizza (Orta Boy) Menü825 TL
...k
7 months ago
sanırım yediğim en iyi pizzaydı bana bu zevki yaşattığınız için teşekkür ederim
...r
7 months ago
Kuryenin hatrı için 1 yıldız yeterli. Pizzaya peynir koymayı unutmuşlar resmen ya da indirim kullandığımızı gördüler :) bu kaçıncı siparişim oldu önceden böyle değildi bu tadı kaçıran bir şey oldu.

