rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Kebapçı

Express
Rating 3.9 out of 5 stars, 80 reviews
Alparslan Blv. 44
...n6/16/2026+ 5 yıldız daha koysak Hakkıdır lezzet tad muhteşem en iyi yediğim ciğer
...n6/3/2026Favori mekanım oldunuz artık
...z1/4/2026NASIL BU KADAR İYİSİNİZ?
...z1/4/2026HARİKA!
...l12/27/2025guseldi
...r11/9/2025Çok lezzetli temiz ve hızlılar teşekkürler
...r11/9/2025Hızlı ve lezzetli
...z11/2/2025Abonesi oldum artık
...z11/1/2025Acıkınca ilk aklıma gelen yer
...z11/1/2025HARİKA ÖTESİ!
...L9/23/2025Fiyatına göre çok iyi lezzet
...l9/10/2025Harika lezzet
...y8/26/2025Son zamanlarda yediğim en iyi adana ve tavuk şiş dürümdü. Sıcacık ve hızlı geldi . Lezzet inanılmaz eğer adana dürüm yiyecekseniz başka hiçbir yere bakmayın derim . Bozmadan devam lütfen 😇
...r7/16/2025cok lezzetliydi ve hızlı geldi
...c7/17/2025notlara dikkat ettiniz İcin teşekkür ediyorum hersey muhteşem di ellerinize sağlık 5 üstü puan olsa onu verecektim %100 iyi calısmalar
...c7/17/2025harika baştan sapma degil hersey düşünülerek hazırlanıp gönderilmiş
...r7/9/2025çok güzeldi
...n6/29/2025Yemek sepetinde olmasıza çok sevindim ellerinize sağlık tavsiye ederim.
...ş10/19/2025Hızlı ve sıcaktı yan eklentiler güzel soğan çiğköfte vs. Ama ciğer çok yanıktı tadı güzeldi ekmeği pilavı ve biberleri süper bir yıldız ciğerin fazla yanık olmasından kırdım elinize sağlık.
...i8/9/2025Lavaş çok güzeldi etin kıvamıda iyiydi fakat baharatı hiç yok gibiydi özellikle tuzu azdı.
...n8/30/2025Ciğer şiş güzeldi yalnız tavuk şiş tavuk soteye benziyordu
...z1/4/2026Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz :)
...ı1/6/2026Çok lezzetli ona lafım yok ama adana kebap dürümün içindeki kebap 30 gram bile yoktu şaka gibi bir incelikteydi et
...c4/29/2026basmissiniz acıyı 1400 lira verdik çöpe attık ne çocuk yiyebildi ne eşimle biz yiyebildik rezalet di
...n4/3/2026ürünlerin yarısı çiğ yarısı yanmış
...n2/25/2026buz gibi gondermisdiniz. lavaslar parcalanmis ve bayat. 2 adana 1 urfa isredim. hepsini adana gondermisdiniz. yazik oldu odedigim paraya
...u11/9/2025et aşırı azdı içinde
...İ10/8/2025dükkanda 150 tl yemeksepetinde 300 tl (yersen)
...r7/5/2025tavuk şisler gelmedi
...t9/15/2025Yorumları dikkate almayın aşırı kötüydü tek güzel olan şey ıslak mendil o kadar paraya bu kadar kötü yazıklar olsun
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: