- Burger
- Pizza
- Restaurant Delivery
Pizza Grano & Steak Burger
Pizza Grano & Steak Burger Ratings & Reviews
...n
2 months ago
başarılı
...s
2 months ago
Ellerinize emeğinize sağlık,kusursuz bir pizza yedik.patates kızartması da harikaydı.ayrıca porsiyonu oldukça fazlaydı.sizi keşifetmiş olduğum için çok mutluyum 🌸teşekkür ederim 🙏🏻
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Patates120 TL
...n
4 months ago
Çok güzel Sıcak ve bol malzemeliydi elinize sağlık
...a
5 months ago
Cok iyi cidden
...N
6 months ago
çok lezzetli isim yapmış bir çok markaya göre süper
- Karışık Pizza (30 cm.)580 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (1 L.)120 TL
...l
6 months ago
Aslında o saatte yemek düşüncem yoktu instagramda reklamlarını gördüm ve aklımda kalacagına midemde kalsın dedim iyi ki öyle demişim harikaydı ellerinize sağlık
- İspanyol Füme Pizza (30 cm.)580 TL
- Hamburger (150 gr.)560 TL
...ş
11 months ago
sicak geldi cok lezzetli ve bol malzemeliydi.Ellerinize sağlik
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...n
11 months ago
pizzanın biri kutusu ıslak gelmişti fakat telafi edildi bir başka pizza ile teşekkür ederim. lezzete gelince gerçekten güzel ve lezzetliydi
...t
1 year ago
ilk defa sipariş verdik ama çok beğendik tavuk burger çok büyük ve lezzetliydi yanındaki patateslerde sıcacık çıtır çıtırdi teşekkürler
...k
3 weeks ago
Erken geldi. Lezzeti güzel malzemesi bol ve sıcaktı ama Hamuru çok ince ve kurumuştu maalesef
...a
4 months ago
Fiyat yuksek icindeki et urunu cok az fakat lezzetli daha da lezettli olabilir
...ş
6 months ago
Burger aşırı yağlıydı tavuk çok fazla yağ çekmiş ve patatesler de buhardan yumuşamıştı yiyemedim
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)90 TL
...r
1 month ago
Soğuk geldi malzeme kalitesi iyi ve yeterli ama çok fazla ince hamur kenarları kurumuştu
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...a
7 months ago
Hızır paket buz gibi pizza getirdi
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Patates120 TL
- Mozzarella Stick150 TL
...k
9 months ago
vermiş olduğum pizza siparişi geldi ama hüsrana uğradım görseldeki gibi hiç değildi tek güzel tarafı çabuk geldi sıcak geldi görseldeki gibi olmasına gayret gösterilmesini rica ediyorum biz tüketici
...l
10 months ago
Güzel yorumları görünce beklentim yükselmişti. Ne yazık ki karşılamadı. Malzemesi boldu ama homuru lezzetli değildi
...l
5 months ago
ikinci kez sipariş veriyorum pizzaları gerçekten lezzetli fakat tavuk burgeri üzgünüm ki beni cok üzdü tam pişmemişti
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Mozzarella Stick150 TL
...s
11 months ago
Durust ve iyi insanlar oldugunuza eminim. dukkaniniz da temiz. ama sanki ne siparis edilirse edilsin standart biberli mantarli pizza gonderiyormussunuz gibi hissediyorm. saygilar
...k
2 months ago
rezalet daha öncede sipariş verdim o kadar kötü malzemeydiki keyif vermedi salçalı ekmek yeseydim daha iyi hamurda aşırı ince lezzet bozulmuş.
...s
2 months ago
İlk ve sondu hayatımda böyle kötü bir burger yememiştim
...a
5 months ago
hamburgerin ici kipkirmiziydi . midem kalkti. patateslerde yanmaya 5 sn kalan cikarilmis . pizza iyiydi ama soguktu . kisacasi asla tekrar tercih etmem. ilk ve son siparisimdi
...Ç
5 months ago
Gerçekten tadı kötüydü
...n
5 months ago
Pizza buz gibi geldi. Aradım söyledim, yerleri merkezde olduğu için soğuk gelmesinin normal olduğunu söylediler.
...r
6 months ago
1 puan bile fazla ilk tecrübemizi edinelim dedik kimse heves edip tecrübe etmesin bence arkadaşlar parayı alın buruşturup yiyin daha çok zevk verir
...r
6 months ago
Bir saat sonra geldi soğuktan kurmuş şekilde tavsiye etmiyorum.
...p
6 months ago
Hamburgerin köftesi çok fazla pişmişti baharatı fazlaydı. Çıtır tavuk diye gönderilen koca bir göğüs eti lime lime hiç pismemisti.pizzası bol malzemeli ve güzeldi.
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...n
10 months ago
Yap reklamı al siparişi içi boş gelsin. Rezalet. Tavsiye sıfır.1 yıldızı dahi haketmiyor.
...m
11 months ago
Çok kötü halde geldi
...n
11 months ago
Gerçekten rezalet. Fotoğraf yükleme özelliği olsa da gösterebilsem gelen pizzayı. 400 liraya pizza satıyorsunuz üstündeki her şey kutuya yapışmış hamuru kalmış sadece. ÇÖP
...n
10 months ago
Hayatımda yediğim en kötü pizzaydı, altı yanıktı, hamuru inceydi ve yağlıydı,,,,

