- Kebab & Turkish
- Tantuni
- Restaurant Delivery
Şile Mersin Tantuni
Şile Mersin Tantuni Ratings & Reviews
...ç
2 months ago
Gece yenilecek en iyi yemek
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Tantuni275 TL
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...y
2 months ago
Begendim. Eksiksiz ve hizliydi.
...l
7 months ago
Çok hızlı be sıcak geldi. Gayet lezzetli ikinci kez söylüyoruz burdan çok beğendik hediye için de tekrar teşekkürler çocuklar sevindi
...k
8 months ago
hızlı ve sıcak servis.. yanında küçük sürprizleride var.. teşekkürler
- Et Tantuni Dürüm355 TL
...l
10 months ago
Aşırı sıcak geldi bayıldım uzun zamandırda yemiyodum çok başarılıydı acısı lezzeti yerindeydi
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Tantuni275 TL
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...k
10 months ago
Güzel güzel
- Et Tantuni Dürüm355 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
- Su (0,5 L.)35 TL
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
...k
10 months ago
Bu defa çok iyiydi. Patatesler çok güzeldi. Ayrıca tantuni istediğim kıvamdaydı :) yağ oranı fazla değildi. Sanırım öneriler dikkate alındı. Teşekkürler
- Et Tantuni Dürüm355 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
- Patates Kızartması240 TL
...ş
11 months ago
Tadi güzeldi ve çok hızlıydı tatlis hediye için teşekkürler 🥹
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
...ı
6 months ago
eskiden yemekten sonrası için eti puf gönderirlerdi.
...ı
1 month ago
Soğuk suyu tantuninin üstüne koyup getirmişlerdi
- Yoğurtlu Et Tantuni385 TL
- Su (0,5 L.)35 TL
...y
1 month ago
Daha iyisi olmaliydi
...s
4 months ago
Lezzetine doyamadıgımız acıktıgımızda hızlı teslimatın en güzel adresi teşekkür ederiz…
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...k
10 months ago
Daha iyisini yapanlar var sizde yapabilirsiniz
...n
5 months ago
Ömer abi yapıyor bu sporu sıcacık geldi
...ü
1 month ago
Çok küçüktü asla doyurucu değildi fiyatı bu küçüklüğe göre çok fazlaydı asla bir daha söylenmez
...t
8 months ago
Sipariş çok geç geldi ve buz gibiydi..
...r
9 months ago
Aşırı yağlı
...z
10 months ago
soğansız yazmışım büyük şekilde
...ğ
11 months ago
Sade söylememe rağmen bana içi bol domatesli ürün gönderdiler ki ben buradan sipariş verip ekstra aradım aradım yanlış gönderdiniz diye bu hatalarını telafi etmediler.bir daha da siparis vermem

