- Dessert
- Express Delivery
Bi Sütlü Bi Tatlı
Bi Sütlü Bi Tatlı Ratings & Reviews
...t
2 days ago
Tiramisu çok başarılıydı elinize sağlık iyi çalışmalar
- Tiramisu (750 gr.)795 TL
...n
1 week ago
cok begendim cokkk
- Lotus Mag330 TL
...n
1 week ago
muhtesem guzel bir paketleme ve muhtesem bir tramisuydu. isinizi severek yaptiginiz ve gunumu guzellestirdiginiz icin cok tesekkur ederim. ellerinize, emeklerinize saglik! 🧁
- Kaşık Tiramisu330 TL
...N
3 weeks ago
Hediye için çok teşekkürler… Ben böyle taze bir tad başka pastaneden yemedim. Ankara’da en ünlü olanda bile yok…
- Supangle320 TL
- Bitter Çikolatalı Profiterol320 TL
...r
3 weeks ago
Kasik pasta kalmamisti iptal etmeden once iletisime gecip tiramisu yollamayi teklif ettiler teşekkür ediyorum. Tiramisu efsane olmus cok begendim elinize saglik
...n
1 month ago
Harika bir deneyimdi teşekkürler
- Supangle320 TL
- Sütlaç260 TL
- Kazandibi350 TL
- Sütlü Çikolatalı Profiterol320 TL
...u
1 month ago
Hayatımda yediğim en iyi Magnoliaydı. Kreması, bisküvileri, kalitesi, özenle hazırlandığı çok belli. Teşekkürler.
- Lotus Mag330 TL
...l
1 month ago
mükemmel kalite 👍
...l
1 month ago
Kazandibinin porsiyonu inanılmaz lezzeti de öyle
- Portakallı Bademli Kazandibi365 TL
...z
1 month ago
Çocuklarım ve ben tatlarına bayıldıkk ☺️ herşeyden önce tazeydi ve paketleme özenliydi teşekkür ederiz.. Kolay gelsinn bol kazançlarınız olsun.
...u
2 months ago
Yediğim en güzel Magnoliaydı. Titizlikle hazırlandığı çok belli. Ayrıca özenle kutulanması da çok hoşuma gitti.
- Lotus Mag330 TL
...k
2 months ago
Tiramisu çok lezzetliydi.
- Tiramisu (750 gr.)795 TL
...n
2 months ago
Buradan birkaç kere tatlı aldık. Tatlılar çok taze, özellikle profiterolü çok lezzetliydi. Çıtır olması hoşumuza gitti. Kreması ve çikolatası güzeldi. Umarım hep bu şekilde devam ederler.
- Supangle320 TL
...y
2 months ago
Eryamana açılmasına çok sevindik. Son zamanlarda yediğim en iyi tatlıydı. Tekrar açılmasına memnun olduk. Elinize sağlık.
- Aşure320 TL
...m
1 week ago
kazandibi geliştirilmeli onun dışında iyiydi
- Kazandibi 6'lı795 TL
...n
3 days ago
tadı eksiydi ve azıcık bile yanık değildi haram olsun para
...l
2 days ago
Doğumgünü kutlayacağız ekşimiş bi pasta geldi olumsuz yorum yapmayalım etkilenmesinler diye firmayı aradık değişim yaparlar belki diye iade edin diyip geçildi yani doğum günü fiyasko
...n
4 days ago
Buradan devamlı sipariş veriyorum ilk defa böyle bir durum yaşıyorum pasta ekşimiş kreması
...n
1 month ago
rezalet. 750 gram tiramisu diye bir porsiyon küçücük kasede tiramisu gönderildi. bir porsiyon ürün gönderip 750 gram ürün parası almak hangi ahlaka sığar? gereken düzeltme de yapılmadı. rezalet.
...n
4 days ago
Pasta bozuk kreması ekşimiş
...l
1 month ago
Aşure istedim. Tadı yenemeyecek kadar kötü. Galiba bozulmuş.

