- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Şişçi Ömer
Şişçi Ömer Ratings & Reviews
...n
4 days ago
piyazda fasulyeler biraz sert ve hafif koku vardı bunlar dışında hep tercihimizdir.
- Izgara Şiş Köfte350 TL
...t
1 month ago
teslimat hizliydi. yemek de lezzetliydi ve porsiyonu baya doyurucuydu teşekkürler
...K
4 months ago
Döşemealtında tek ve rakipsiz mükemmel bi yer
- Şalgam Suyu (33 cl.)40 TL
- Tam Ekmek Arası Izgara Köfte400 TL
...u
5 months ago
sıcak teslimat , kuryenin işi gücü rastgitsin
...l
7 months ago
hızlı ve sıcacık geldi lezzetli bir yemekti teşekkür ederim
- Yarım Ekmek Arası Izgara Köfte250 TL
- Yayık Ayran (20 cl.)40 TL
- Tavuk Şiş330 TL
...n
8 months ago
Normalde daha iyi oluyordu. Bu sefer her şey sanki biraz fazla tuzluydu. Yine de daha önceki siparişlerin hatrına 4 yıldız hak ediyor en azından.
- Izgara Şiş Köfte350 TL
- Antalya Usulü Tahinli Piyaz250 TL
...z
1 month ago
Köfte gayet güzeldi kanatta lezzet olarak iyiydi fakat kanat içindeki tüm tavuklar çok küçüktü fiyat açısından değerlendirdiğinizde hiç hoş değil.
- 3/4 Ekmek Arası Izgara Köfte350 TL
...n
3 months ago
Servis hızlı ve sıcak geldi.Piyaz 10 numara idi.
- Izgara Şiş Köfte350 TL
- Antalya Usulü Tahinli Piyaz250 TL
- Tahinli Cevizli Kabak Tatlısı200 TL
...ü
6 months ago
son zamanlarda yediğim en güzel köfte diyebilirim teşekkür ederim ama aklım kabak tatlısında kaldı Bir dahaki seferde onu deneyeceğim
...ç
6 months ago
Bir ara şişin kalitesini bozmuştunuz yeniden toparlamışsınız iyi olmuş :). Piyaz da bitaz daha yağlı olursa daha iyi olabilir. Elinize sağlık.
- Izgara Şiş Köfte350 TL
- Antalya Usulü Tahinli Piyaz250 TL
...u
7 months ago
her şeyi harika
- Izgara Köfte340 TL
- Antalya Usulü Tahinli Piyaz250 TL
- Tahinli Cevizli Kabak Tatlısı200 TL
- Şalgam Suyu (33 cl.)40 TL
...ı
7 months ago
hersey çok güzeldi ellerinize sağlık ikram olarak gönderdiğiniz kabak tatlısını cok begendik teşekkür ederim
...m
10 months ago
bence piyaz ve şişini denemelisiniz harikaydı👍
...ü
11 months ago
bugün yemek yedik herşey mükemmeldi çok memnun kaldık kaliteyi anlarım şişiniz çok güzeldi teşekkür ederiz
- Yarım Ekmek Arası Izgara Köfte250 TL
...ş
10 months ago
piyaz ve ekmek arası sipariş vermiştim çok hızlı geldi ve tadı mükkemmmeldi sıcacıktı kurye çok güler yüzlüydü elinize emeğinize sağlık.
...e
11 months ago
Herşey çok mükkemeldi tavsiye ederim şişiniz ve piyazınız harikaydı👌
...ı
3 months ago
Tam 2.5 saat sonra gelen soğuk sipariş.1.5 saatin sonunda gelmeyince başka yerden sipariş verdim geldi onu yedim bu daha sonra geldi ve çöp oldu
...n
11 months ago
Sürekli yiyoruz ama bu sefer lezzet kaybı fark ettik
...a
11 months ago
bayat ekmek göndermiş cuma günü haram para peynir ekmek olmuş

