- Kahvaltı & Börek
- Express Teslimat
Levent Börek
Levent Börek Değerlendirmeler
...r
5 Ay Önce
Mukemmell hıc bozmuyor
- Peynirli Börek (350 gr.)380 TL
- Not availablePastırmalı & Peynirli Börek (350 gr.)
- Not availableIspanaklı & Peynirli Börek (350 gr.)
- Söğüş Tabağı150 TL
- Kıymalı Börek (500 gr.)550 TL
...ç
11 Ay Önce
sıcacık geldi
...n
6 Ay Önce
bence güzeldi. lakin doymak için fazla sipariş etmek lazım. paketleme ve hız da iyiydi.
- Kıymalı Börek (350 gr.)400 TL
...k
1 Yıl Önce
Peynir tabağının ne görselle alakası var ne de fiyatını hak ediyor onun haricinde börekler iyi denilebilir.
- Not availablePastırmalı & Peynirli Börek (350 gr.)
- Not availableIspanaklı & Peynirli Börek (350 gr.)
...i
11 Ay Önce
Kurye notu okuduğu için teşekkür ederim 🙏🏻 🤩
- Söğüş Tabağı150 TL
- Kıymalı Börek (500 gr.)550 TL
...n
3 Ay Önce
20 dk da gelecek görünen siparişimi kurye 1 saat almadı. ıspanaklı börek çok kötüydü çürük gibi kokuyodu. son olarak 1 kilo börek almışım insan yanına bişey koyar çatal hariç, zaten pahalı.
- Peynirli Börek (350 gr.)380 TL
- Kıymalı Börek (350 gr.)400 TL
...n
5 Ay Önce
börek biraz çip kalmış hamuru
...n
6 Ay Önce
BEĞENMEDİM, ÇÜNKÜ SERT VE KURUMUŞTU ÜRÜNÜN %5
...z
6 Ay Önce
Börek tamamen soguk ve hamur geldi allah aşkına bunu nasıl gönderdiniz.siz olsanız böyle börek yermiydiniz puanım kurye ye
...u
7 Ay Önce
Eski kalite yok maalesef,beğenmedim
...u
1 Yıl Önce
iki kuru kenar tepetaklak bir şekilde geldi maalesef.
...a
3 Gün Önce
İnsn bi çatal bıçak gönderir
...n
3 Ay Önce
Beğenmedim, çok hamur hamurdu hiç çıtır çıtır değildi, içinde çok eser miktarda peynir vardı. Bir daha söylemem.
...n
6 Ay Önce
Hiç güzel değildi
...i
7 Ay Önce
Soğuk geldi. Yanında peçete bile yok. lezzet yerlerde.
...n
10 Ay Önce
150 lira karşılığı söğüş tabağı adı altında gönderilen malzemeye utanmalısınız kesinlikle almayın
...l
10 Ay Önce
Porsiyon az börek çıtır değil
...t
9 Ay Önce
1yildiz bike cok bildigin hamur gelmis su boregi boylemi olur
...i
9 Ay Önce
Gelmesiyle cope gitmesi bir oldu. Hayatimda bu kadar kotu bir borek gormemistim, sayenizde onu da gordum. Parayi gectim, yemegimiz ve zamanimiz cop oldu.
...r
10 Ay Önce
Resmen bozuk şey göndermişsiniz ağzımın tadı yok diyip arkadaşıma tattırdım oda aynı şeyi söylüyor ekşimtrak bir tat var börekte yiyemedik paramıza yazık
...a
11 Ay Önce
Kesinlikle sipariş vermeyin 3 parça yolluyolar yanında çatal ıslak mendil peçete biber vs hiçbirşey yok tat tuz hiçbişey yok paranıza yazık kurye çok hızlıydı o kadar .
...z
11 Ay Önce
Çok bozmuş lezzet yok
...n
11 Ay Önce
Tadı çok garip ıspnak bozulmuş gibi
...t
11 Ay Önce
ilk defa sipariş verdim sağolsun bütün tepsi kenarlarını koymuşlar Sütaş yazıp Balkan ayran gondermisler bir daha asla sipariş vermem

