- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Pasta Villa
Pasta Villa Değerlendirmeler
...i
2 Ay Önce
siparişleri tam okumuyorlar iki kere supangle siparis etmistim profiterol gonderdiler ama sağlık olsun tatları mükemmel fiyat performans gayet lezetli tralicenin ebati buyuk ve lezzetliydi teşekkürler
- Not availableKaramelli Trileçe (Dilim) (Görsel Temsilidir)
- Supangle (Görsel Temsilidir)250 TL
...R
4 Ay Önce
teşekkür ederim
...n
5 Ay Önce
Pasta çok tazeydi. Küçük çocuklarımıza korkmadan yedirdik. Kuryemiz mükemmel iletişim kuruyor anında konum istedi ve tarif aldı) Kapıdayken ve telimden sonra bilgi verdi. Mükemmel hizmet. Teşekkürler.
- Not availableMeyveli Pasta (4-6 Kişilik) (Görsel Temsilidir)
...u
5 Ay Önce
pasta cok guzeldı ve tazeydı.hızlı teslimat ıcınde ayrıca cok tesekr ederız
- Not availableMeyveli Pasta (4-6 Kişilik) (Görsel Temsilidir)
...z
8 Ay Önce
Kısa sürede teslim edildi ve tadı harika tazecik bir pasta yemiş olduk teşekkürler pasta villa ailesi👏🏻😍
- Meyveli Pasta (Orta) ( 8-10 Kişilik) (Görsel Temsilidir)850 TL
- Coca-Cola (2.5 L.)150 TL
...n
9 Ay Önce
Pasta lezzetliydi ama kötü taşındığı için üstündeki çilekler düşmüş ve bir kısmı bozulmuş halde geldi.
- Frambuaz Soslu Pasta (4-6 Kişilik) (Küçük Boy) (Görsel Temsilidir)800 TL
- Coca-Cola (1 L.)120 TL
...k
1 Ay Önce
Kurye evi bulamadı eve yakın bir yere teslim edip gitti acelem olduğu için kendisine bir şey diyemedim ama normal bir durum değil pasta gayet güzeldi
- Çikolatalı Pasta (Orta) (8-10 Kişilik) (Görsel Temsilidir)850 TL
...L
4 Ay Önce
trileçesi çok güzel tavsiye ederimama ekler hiç taze değildi
...t
3 Hafta Önce
Bayat ve tadi ve kokusu hiç hoş deyil yazık insanlara bunu bide yolluyosunuz para kazanıyorsunuz kimse yemedi misafirim vardi bu dürüm hiç hoş olmadı
...i
1 Ay Önce
çikolatalı istiyoruz, karamelli geliyor. daha alış veriş yapmam
...l
4 Ay Önce
Çok hoşuma gitmedi ilk defa sipariş verdim biraz hayal kırıklığı yaşadım resimde göründüğü gibi gelmiyor farklı bir pasta yolladılar ve tadı da çok taze gelmedi iyi olan tek şey hızlı gelmesiydi
...n
5 Ay Önce
Aşırı kötüydü üzgünüm
...i
5 Ay Önce
Görseldeki pasta değildi ve gelirken pasta devrilmiş yazık oldu doğum günü içindi ….
...i
8 Ay Önce
Çikolata kaplı kısmı kalıp şeklinde döküldü. Çatal batmıyor. Kek kısmı pamukcuk gibi. Kısacası bayatti. Karamelli yokmus aradılar. Çikolatalı var dediler, taze ise gönderin dedim. Sonuç budur.
...r
9 Ay Önce
Gorseldekı resımle alakası yok ellerınde olan urunlerı gonderıyolar iletıseme geçiyorum görselleri yemek sepetı belıryor dıyo
...u
10 Ay Önce
Üzgünüm gerçekten bu kadar düşük vermek istemezdim ama baklavanın altı çiğ hamur resmen hiç beğenmedik ailemle
- Coca-Cola (2.5 L.)150 TL
...Z
9 Ay Önce
2 dir pasta siparişi veriyorum ama pastalarda ekşi bir tat bozulmuş gibi pasta çöp oluyor ya benım şansızlıgım bu yada gerçekten pastalar bozuk

