- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Samsun Pide
Samsun Pide Ratings & Reviews
...y
2 months ago
Bir samsunlu olarak Ümraniye de yediğim en güzel pideydi yapan ustanın ellerine sağlık ayrıca ikramınız için teşekkür ederim.
- Kıymalı Pide (Kapalı)540 TL
...r
6 months ago
öncelikle merhaba uzun zaman sonra yediğim eniyi mantıydı ellerinize sağlık teşekkür ediyorum çok güzeldi mükemmeldi annemin mantığından sonra en güzeli buydu sıcak ve zamanında teslimat yapıldı
- Mantı520 TL
...y
6 months ago
Her zaman ki gibi bol malzemeliii çıtır çıtır sıcak bir şekilde geldi çok teşekkür ederim ellerinize sağlık bol kazançlarınız olsunnnnnn
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide600 TL
...z
7 months ago
Geçenki kıymalı pideyi beğenememiştim fakat bu çıtır karışık pide çok çok iyiydi elinize emeğinize sağlık.
- Katmer270 TL
- Çıtır Karışık Special Pide545 TL
...ş
8 months ago
3 gr kavurma koymuşsunuz biraz fazla olmuş mazallah dükkan batar
- Kavurmalı Kaşarlı Pide640 TL
...ı
9 months ago
güzel görünüyordu bestaya aldığım için lezzetini bilmiyorum görüntü mükemmel. E hani tursusuda vardı bunun ....yokki ..
...r
10 months ago
joker indirimli olmasına rağmen malzemeden kısılmamış . pişimi güzeldi . beğendim, yapan ustanın eline sağlık
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide600 TL
...r
10 months ago
kıymalıpidenize bayıldım teşekkürler
- Kıymalı Pide (Açık)540 TL
...r
10 months ago
ellerinize sağlık zamanda ve sıcak teslimat yapıldı bir kaç keredir sipariş verdim gayet memnun kaldım bunda sonra daimi Müşterinizin teşekkürler
- Kavurmalı Pide (Kapalı)640 TL
...r
11 months ago
teşekkür ederim bir kaç yoruma bakarak tereddütle verdim ama güzel ve lezzetliydi
- Kıymalı Kaşarlı Pide560 TL
...r
11 months ago
ilk defa sipariş verdim gayet güzeldi ellerinize sağlık
- Kıymalı Pide (Kapalı)540 TL
...r
1 year ago
ellerinize sağlık güzeldi
- Kaşar Peynirli Pide515 TL
...i
6 months ago
turşular gelmedi, 2 kutu pide teslim edildi
...e
9 months ago
Kuşbaşılı kaşarlı söylediğimizde fena değildi ancak kavurmalı kaşarlıda çok az kavurma bulunuyordu ve belki taşıma aşamasındandır bilmiyorum ancak hamuru çok sertti bayatlamış gibiydi.
...r
9 months ago
İlk siparişimde aradığım pideciyi buldum demiştim ta ki ikinci siparişe kadar inanılmaz tuzlu bir pide geldi yiyemedik
...r
11 months ago
Aslinda hersey guzel, pidelerin ic harci da baya guzel, et lezzetli iyi et, ama hamurunu sevemedik, biraz tuzlu, tatsiz ve sert, acaba kullanilan unda mi sıkıntı var.,. Hamur lezzetlenirse 5 yildiz
...r
11 months ago
Kuryeniz çok kibardı, teşekkür ediyorum.
- Not availableSucuklu Kaşarlı Pide
- Coca-Cola Zero Sugar (1 L.)120 TL
- Sanat Special Pide610 TL
...n
6 months ago
Kıymalı pide menunuzun fotografında acık pide var ama gelen pide kapalı pide. yanlışlık mı umarsamazlık mı bilemedim..
...k
8 months ago
Pide geldi fakat altını yakmışlar kusura bakmayın begenmedim
...ç
2 months ago
Pideyi yakmışsınız yiyemedik
...r
2 months ago
Köfteler iyi pişirilmeden gönderilmiş, içleri çiğdi.
...e
6 months ago
Kayış gibi, buz gibi bir pide geldi. yazıklar olsun verdiğim paraya
...n
6 months ago
pide soğuk, küçük ve lezzetsiz. birde zahmet olacaktı keske pideyi dilimleseydiniz.
...ç
8 months ago
Kavurmalı kaşarlı pide söyledim ama bu kadar mı vasat olur! Kaşar bir kere kaşar değil kesinlikle sanırım beyaz peynirdi kavurma deseniz üstüne adeta incecik bir tabaka halinde rendelenmiş gibi. 👎👎
...y
9 months ago
Hakımı helal etmiyorum. 500 tllik pidenin yanına en az iki biber koyulur onu da geçtim Katmerin içinde 1 adet bile fıstık yoktu yeşil olan hiçbir şey yok sadece hamur ve yağ Ayıptır.fotoğrafı mevcut.
...r
9 months ago
gunahkar pide siparisi verdim kusbasi sucuk yumurta kasar domates biber yaziodu onun yerine ispanakli sucuklu pide gondermisler😂
...n
10 months ago
Çok kötüydü, lezzetsizdi. Bir an önce bitsin diye dua ettim. Çok açtım yine de bitiremedim bir noktada
...n
10 months ago
Kıymalı pide değil soğanlı pide yedim hemde bembeyaz bir pide
...n
10 months ago
kıymalı pideye biber koyulmamasini rica etmistim koyulmus. hayatimda yedigim en tuzlu kıymaydı verdiğiniz paraya değmez.
...n
8 months ago
Kıyması çok az ve tadında bir anormallik hissettim. Maalesef yarısından sonrasını bitiremedim yenmeyecek kadar kötüydü

