rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Bolulu Hasan Usta

CLOSED
Express
Rating 4.4 out of 5 stars, 10000+ reviews
Cemal Gürsel Cad. No.476/5 Bostanlı (İçeri)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u6/19/2026Profiterol ve aşure sipariş ettik, çok güzeldi ve çok hızlı geldi. tavsiye ederim. :)
...ı6/5/2026Hızlı geldi, çok lezzetliydi bhu kalitesi
...l2/12/2026Kalite şaşmaz :)
...r1/22/2026Antep fıstıklı kazandibi çok güzel ama fiyatlar çok yüksek.
...l12/17/2025karadut suyuna bayıldık teşekkür ederiz. :)
...l12/17/2025yıllardır aradığım tatlının burda karşıma çıkması çok güzel sürpriz oldu. krem karameli çok beğendik ben ve ablam. teşekkür ederiz. :)
...n12/11/2025Hızlı gayet güzel geldi
...r12/7/2025Çok teşekkür ederim
...e11/27/2025Herzaman aynı lezzet,seviyoruz 🤍
...u9/13/2025tecrübe ve kalite kendini gösteriyor , fiyatlar rakiplerine göre gayet makul seviyede, her zaman tercih ettiğim bir marka...
...n9/2/2025Getiren kurye çok saygılı çok kibar teşekkür ederim
...n8/24/2025İti bir paketleme, lezzetli ürünler
...l8/18/2025Asla yanıltmaz, her zaman harika :)
...n8/10/2025Çok hızlı ve düzenli bir paket ile ulaştı. Teşekkürler.
...l8/9/2025Kalite hiç bozmaz, hep aynı memnuniyet :) Teşekkür ederiz :)
...r8/5/2025Çok lezzetliydi teşekkür
...l7/10/2025Tabii ki süper :)
...y7/4/2025Ah şu kazandibinin tadı hiç değişmedi. Çocukluğumdaki lezzeti neyse şimdi de o.
...i6/6/2026Profitorel guzel degildi
...k3/2/2026kazandibi güzeldi,gullacta maalesef sut çok az ve sertti
...s11/10/2025aşure lapa bir şey buğdayı yok çok şekerli. şeker para de çok şekerli irmiksiz
...e10/15/2025Şekerpareyi lezzetsiz buldum künefe bol peynirliydi çok beğendim
...ı9/20/2025Künefenim çıtırlığı güzel fakat şerbeti çok azdı sıcak gelmişti artı olarak
...l2/4/2026makarnanın tavukları yanmıştı ve çok kekikliydi
...n12/9/2025Kaymak kadayıfın yanında minicik geldi şok oldum cidden, ekstra para ödedim onun için bir de üzdü
...n11/1/2025ürünler taze değildi
...n8/12/2025Tuzsuz yemeyen biri olarak böreği çok tuzlu buldum. Ayrıca hem börek hem profiterol daha lezzetli olabilirdi.
...i4/5/2026Hamuru bayat, sosu koyulasmis ve dislerin arasinda kum gibi citirdayan parcalar var. Üç harfli marketlerde bir tık daha iyisini üçte bir fiyatina yiyebilirsiniz.
...a2/20/2026Güllaç çok kötüydü üzerine fındık istedik o da gelmedi
...l9/21/2025Bir tatlıya bu kadar para veriyoruz .Dolaptan alıp kuryeye veriyorsun.Notlarada bir zahmet bakın.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: boluluhasanusta@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0179006868000118