rider-banner-icon
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Alaturka İstanbul Fırın

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Alaturka İstanbul, Mustafa Mazhar Bey Sokağı No:53
...n21.06.2026Hepsi çok taze ve lezzetliydi. ikram için teşekkür ederiz..
...n11.06.2026ikram için çok teşekkürler. ince bir davranıştı.
...n11.06.2026Her ürününüz bu kadar mı lezzetli olur ellerinize emeğinize sağlık
...n10.06.2026sarma çok güzeldi. ikram için teşekkürler
...a08.06.2026teşekkurler
...m05.06.2026Börek geçen seferki gibi çok güzeldi ama benim asıl sorunum, yanında ikram gönderdiğiniz badem kaplı içi yumuşak dolgulu topları menüde bulamadım. Tadı müthişti özellikle sipariş etmek isterim.
...u01.06.2026İkram için teşekkürler. Her söylediğim çok güzel çıktı.
...m01.06.2026Börek kıyır kıyır, hamuru bu çeşit börekte tam olması gerektiği gibi ev lezzetinde ve çok tazeydi. Ellerinize sağlık.
...ş12.05.2026İkram olarak ayçöreği de geldi. Yediğim en iyi ayçöreğiydi. Siparişim olan acıbademi değil, önce ikram olarak gelen ayçöreğini yedik:) Çok sevdiğimiz sık sık uğradığımız, mahallemizin kaliteli mekanı.
...y08.05.2026İnanılmaz taze lezzetliydi elinize emeğinize sağlık favorimiz oldunuz ikramlık içinde ayrıca teşekkürler
...i05.05.2026Ekşi Siyez ekmeği çok lezzeti. Ayrica hediye kurabiye için teşekkürler
...r02.05.2026Her şey çok güzeldi elinize sağlık
...a02.05.2026ikisi de inanılmaz güzeldi, taptaze tadı da enfesti.
...r01.05.2026herzaman ki gibi harika lezzetli. ayrıca minik hediye kurabiyeler icin de cok teşekkür ederim:)
...y01.05.2026yanında gönderdiğiniz kalp şeklinde kurabiyeler çok güzeldi, keşke menüde yer alsa😔
...r01.05.2026dumanı üstünde gelen ekmek için teşekkür ederim
...k29.04.2026Her şey çok lezzetliydi. Hediye olarak kurabiye göndermeleri çok incelikli bir düşünceydi teşekkür ederim tüm çalışanlarına🙏
...r29.04.2026Harika. Her zamanki gibi😍😌
...ç24.04.2026siparişim çok nazik bir kurye ile çok kısa zamanda teslim edildi. tuzlu kurabiye çok taze ve lezzetliydi. minik hediye için de teşekkürler
...M19.04.2026çok çok lezzetliydi ikramınız için de teşekkür ederim çok tatlısınız
...l19.04.2026Siparisimin yaninda yolladiginiz kucuk ikram icin tesekkürler.
...u15.04.2026Mukemmel.Eksi maya ekmek tereyagli catlak kurabiye de uzun zamandir yedigim en lezzetli urunler.Hepsi sicacik firindan yeni cikmis geldi.Sabahimi guzellestirdiniz.Elinize emeginize saglik
...i09.04.2026Her şey çok iyidi, sandviçler başta gözüme küçük göründü ama çok doyurucuydu. Ayrıca ikram için de teşekkür ederiz.
...t03.04.2026Az önce hayatımızda yediğimiz ennnnn iyi terayağlı tuzlu kurabiyeyi denedik. Nasıl bir aroma, dışı dolu dolu susam ve içinin hafif yumuşak/ıslaklığı… Bitti bile.😌Ekmekleri de şahane! 👌
...k22.03.2026Her zaman harika, mahallemizin güzel esnafı🤍
...a22.03.2026Bosnak boregi de ekmekleri de cok guzel, paketlemeleri cok ozenli. Bayildim🌸
...a21.03.2026Dolma çok güzeldi.
...y15.03.2026ikraminiz icin teşekkür ederiz. her zamanki gibi her sey cok taze ve lezzetliydi
...a14.03.2026Yediğim en güzel boşnak böreğiydi .çatlak tuzlu kurabiyelere bayıldım harika.hediye yolladığınız elmalı kurabiye lerede bayıldık.yapanların ellerine emeğine sağlık.bütün ürünleriniz çok güzel ..te
...l13.03.2026elinizde kalmayan ürün yerine muadilini göndermeyip iade gerçekleştirmişsiniz. çok teşekkür ederim. ikramınız için de ayrıca teşekkür ediyorum, hepsi taze ve lezzetliydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday08:0020:00
Saturday08:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nidafirincilik@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0631194511600001