rider-banner-icon
  • Coffee
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Alaturka İstanbul Fırın

Express
Rating 4.8 out of 5 stars, 100+ reviews
Alaturka İstanbul, Mustafa Mazhar Bey Sokağı No:53
...n6/21/2026Hepsi çok taze ve lezzetliydi. ikram için teşekkür ederiz..
...n6/11/2026ikram için çok teşekkürler. ince bir davranıştı.
...n6/11/2026Her ürününüz bu kadar mı lezzetli olur ellerinize emeğinize sağlık
...n6/10/2026sarma çok güzeldi. ikram için teşekkürler
...a6/8/2026teşekkurler
...m6/5/2026Börek geçen seferki gibi çok güzeldi ama benim asıl sorunum, yanında ikram gönderdiğiniz badem kaplı içi yumuşak dolgulu topları menüde bulamadım. Tadı müthişti özellikle sipariş etmek isterim.
...u6/1/2026İkram için teşekkürler. Her söylediğim çok güzel çıktı.
...m6/1/2026Börek kıyır kıyır, hamuru bu çeşit börekte tam olması gerektiği gibi ev lezzetinde ve çok tazeydi. Ellerinize sağlık.
...ş5/12/2026İkram olarak ayçöreği de geldi. Yediğim en iyi ayçöreğiydi. Siparişim olan acıbademi değil, önce ikram olarak gelen ayçöreğini yedik:) Çok sevdiğimiz sık sık uğradığımız, mahallemizin kaliteli mekanı.
...y5/8/2026İnanılmaz taze lezzetliydi elinize emeğinize sağlık favorimiz oldunuz ikramlık içinde ayrıca teşekkürler
...i5/5/2026Ekşi Siyez ekmeği çok lezzeti. Ayrica hediye kurabiye için teşekkürler
...r5/2/2026Her şey çok güzeldi elinize sağlık
...a5/2/2026ikisi de inanılmaz güzeldi, taptaze tadı da enfesti.
...r5/1/2026herzaman ki gibi harika lezzetli. ayrıca minik hediye kurabiyeler icin de cok teşekkür ederim:)
...y5/1/2026yanında gönderdiğiniz kalp şeklinde kurabiyeler çok güzeldi, keşke menüde yer alsa😔
...r5/1/2026dumanı üstünde gelen ekmek için teşekkür ederim
...k4/29/2026Her şey çok lezzetliydi. Hediye olarak kurabiye göndermeleri çok incelikli bir düşünceydi teşekkür ederim tüm çalışanlarına🙏
...r4/29/2026Harika. Her zamanki gibi😍😌
...ç4/24/2026siparişim çok nazik bir kurye ile çok kısa zamanda teslim edildi. tuzlu kurabiye çok taze ve lezzetliydi. minik hediye için de teşekkürler
...M4/19/2026çok çok lezzetliydi ikramınız için de teşekkür ederim çok tatlısınız
...l4/19/2026Siparisimin yaninda yolladiginiz kucuk ikram icin tesekkürler.
...u4/15/2026Mukemmel.Eksi maya ekmek tereyagli catlak kurabiye de uzun zamandir yedigim en lezzetli urunler.Hepsi sicacik firindan yeni cikmis geldi.Sabahimi guzellestirdiniz.Elinize emeginize saglik
...i4/9/2026Her şey çok iyidi, sandviçler başta gözüme küçük göründü ama çok doyurucuydu. Ayrıca ikram için de teşekkür ederiz.
...t4/3/2026Az önce hayatımızda yediğimiz ennnnn iyi terayağlı tuzlu kurabiyeyi denedik. Nasıl bir aroma, dışı dolu dolu susam ve içinin hafif yumuşak/ıslaklığı… Bitti bile.😌Ekmekleri de şahane! 👌
...k3/22/2026Her zaman harika, mahallemizin güzel esnafı🤍
...a3/22/2026Bosnak boregi de ekmekleri de cok guzel, paketlemeleri cok ozenli. Bayildim🌸
...a3/21/2026Dolma çok güzeldi.
...y3/15/2026ikraminiz icin teşekkür ederiz. her zamanki gibi her sey cok taze ve lezzetliydi
...a3/14/2026Yediğim en güzel boşnak böreğiydi .çatlak tuzlu kurabiyelere bayıldım harika.hediye yolladığınız elmalı kurabiye lerede bayıldık.yapanların ellerine emeğine sağlık.bütün ürünleriniz çok güzel ..te
...l3/13/2026elinizde kalmayan ürün yerine muadilini göndermeyip iade gerçekleştirmişsiniz. çok teşekkür ederim. ikramınız için de ayrıca teşekkür ediyorum, hepsi taze ve lezzetliydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday08:0020:00
Saturday08:0022:00

Restaurant information

KEP Address: nidafirincilik@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0631194511600001