rider-banner-icon
  • International
  • Express Delivery

Shakespeare

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 500+ reviews
Alpaslan mah. Eşref Bitlis Bulvarı No:10/301*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/10/2026Gayet lezzetli ve doyurucu ikram içinde teşekkürler
...a5/24/2026Noodle sıcacıktı, porsiyon gayet doyurucu idi, yanında çikolatalı ıslak kek göndermişler hediye olarak çok teşekkür ederim 🥰
...n5/19/2026Yanında gönderdiğiniz ikram tatlı içinde çok teşekkür ederim makarna da harikaydı ve dolu dolu
...a4/28/2026Salata çok güzeldi yanında hediye tatlı göndermişler teşekkür ederim
...n4/10/2026Belirtilen zamanda özenli paketleme ve güzel tatla salatam elime ulaştı. Yanında ikram olarak güzel bir kek göndermişler, bu ince düşünce için de ayrıca teşekkür ederim. 🤍
...k3/15/2026Sadece çorba istedim yanına makarna ve peynirli ekmek de yollamışlar. Özellikle ramazanda hep bu şekilde yaptılar. Çok nahifler gerçekten. Ayrıca çok da lezzetli. 🫠
...l2/5/2026Lezzeti,sıcaklığı çok çok iyiydi restoranlarında nasıl geliyorsa aynen öyleydi. Porsiyon çok büyük çok doyurucu. İkram olarakta browni göndermişler çok teşekkürler
...n1/3/2026Tek kelimeyle harikaydı.
...N12/23/2025İkramınız için teşekkürlerr çorba her zaman ki gibi harikaydı.
...n11/23/2025Kurye ne kadar saygısız !!!
...ş11/15/2025Makarna sıcak ve lezzetli geldi, ayrıca ikramınız ve güzel notunuz için teşekkürler
...z11/13/2025Çok zarif bir işletme çorbalarını çok beğeniyorum ve her siparişte bir ikram gönderiyorlar teşekkür ederim
...z11/8/2025Çorbalar şahaneydi ve sıcacıktk. Ayrıca sarımsaklı ekmek göndermişler çok inceler (:
...r11/2/2025Hamburger bu memleketin en güzeli yanında gönderdiğiniz pasta için teşekkürler san sebastian efsane olmuş
...s4/1/2026Sarımsaklı ekmek diye 300-400 liraya sattığınız şey gerçekten fiyasko Mantar çorbası güzeldi sıcak geldi ama ekmek neden göndermediniz anlayamadım. İkram için sağolun ama bayattı
...n9/10/2025muazzam tavsiye ederim
...r9/19/2025yemek lezzetli idi ama görsel çok kötüydü ve sos yoktu diyette olan biri icin görsel çok önemli lütfen daha dikkatli özenli olun
...n9/10/2025Aynı tarifi diğer şubelere göre bu kadar lezzetsiz yapmayı nasıl başarıyorsunuz?
...n4/20/2026Vinegret soslu olması gerekirken, sossuz saman gibi geldi salata. Ayranlar açık paketlenmiş ve dökülmüştü.
...r4/8/2026Üzgünüm bu paraya kötü tad
...i3/30/2026Kinoa kısır söyledik küflü avokadoluydu kısır oldukça azdı marulla doldurulmuştu rezildi
...i2/12/2026Çorba su gibi geldi berbat tı 🤦🏻‍♀️
...r1/22/2026porsiyon azdı ve lezzetsizdi
...ı11/4/2025Catal ve bicak koymamislar malesef
...r10/24/2025İlk defa bir yere yorum yapıyorum , normalde çok beğendiğim bir restoran, makarna da lezzetliydi ama yemek paketin içine yan konulduğu için pakete dökülmüştü yani bu nasıl bi saygısızlık anlayamadım
...n10/20/2025o kadar yağlıydı ki ... yerken zorlandım tabağı eğdim yağı süzdürdum , marullar pörsümüstü ,kaparilerin üzeri barlanmıştı . . sadece somonun pişme derecesi iydi o kadar .
...n9/29/2025cheesecake yüzeyi yanıktı ve çikolata sosu tadı çikolata değil direk kakao gibiydi
...ş9/24/2025Kötüydü 1.5 saat sonra geldi
...ı7/11/2025Yeşillikler koyulaşmış bozulmuş geldi. Avakado kararmış olgunlaşmamış geldi. Severek yediğim salatadan soğudum.
...N6/26/2025Çok geç geldi ve özensiz hazırlanmıştı. Kurye geç gelmesinin nedenini de siparişimin çalınmış olmasından kaynaklı olduğunu söyledi hiçbir şey anlamadım tavsiye etmiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday10:0021:45
Friday10:1521:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: 0897044158700014