- International
- Dessert
- Restaurant Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...z
3 months ago
çok güzel ellerinize sağlık
- Waffle480 TL
...ı
3 months ago
Harikaydı bayıldımmm
...a
3 months ago
ansiklopedi gibiydi muthisss
- Crepe Wrap480 TL
...a
3 months ago
bayildikk
- Quincy420 TL
...ü
6 months ago
Notları okuyorlar teşekkürler ederim
...a
8 months ago
springfield alıyorum aklıma geldikçe cooook guzel ve iyi porsiyonda artı malzemeler yogun bayağı fiyatı bi tık fazla bu tür tatlılar kategorisinde ama değiyor.
- Springfield420 TL
...a
8 months ago
favori tatlıcım
- Springfield420 TL
...ç
9 months ago
Notumu dikkate alıp hızlı ve güzel teslim ettiler teşekkürler
- Waffle480 TL
...ü
5 months ago
Notlara dikkat edildiği sürece çok güzel
- Waffle480 TL
...u
7 months ago
Lezzet güzel ama seçtiğim çikolata yerine bir biter bir sütlü yapılmış ona rağmen güzeldi
- Mini Massachusetts580 TL
...ü
5 months ago
Eksik geldi ama hızlıca tamamlandı biri daha özenliydi diğeri değildi ama lezzet olarak güzel
- Waffle480 TL
...ü
8 months ago
Fiyatını karşılamadı
...z
10 months ago
Biraz daha urunleri paketlerken ozenilebilir
...t
10 months ago
Çok güzeldi ama çikolatası hep dışına pakete taşmış krep parcalarıda cok azdı
- Basic Cup390 TL
...a
8 months ago
10 dk icinde geldi tadi da güzeldi
...u
5 months ago
Cheesecake in yarısını evde ben mi pişireceğim neden özenli göndermiyorsunuz hayal kırıklığı.. yarısı devrilmiş cıvık dağılmış. Basic cup Allah a emanet zaten bütün bütün çilekler. Özensiz
...l
1 month ago
waffledan yumurta kokusu geliyordu ayrıca şekerlenmiş bozulmaya yakın muzuda waffle'a koyup insanların önüne öyle servis etmezsiniz ya asla fiyatı iına değmeyecek bir tat
...N
1 month ago
Ürün paketi dökülmüş şekilde gelmıstı pakete yıyemeden çöpe atmak durumunda kaldım anlık fotoğraf çekmediğim için de ürün iaedemi alamadım biraz daha dikkatli olunsaydı keske 🙏🏻
...ı
2 months ago
Çalkalanmış gibiydi
...n
3 months ago
Daha önce de sipariş vermiştik o çok güzeldi fakat bu seferki hem malzeme hemde miktar olarak hiç iyi değildi
...y
7 months ago
Tatlıların ikisinde de çikolata sosu çok az, bisküvi tozu çok fazlaydı bu sebeple inanılmaz kuruydu bitiremedik
...u
8 months ago
Çikolatası o kadar azdı ki krema baskındı magnolia sipariş etmemiştim ben. Lütfen yerinize geldiğimizde nasıl bir tatlı yiyorsak aynı özenle sipariş verdiğimizde de yiyelim.
...u
6 months ago
İlk siparişimde memnun kaldığım için yeniden sipariş verdim fakat sipariş notunu okumadıkları için tatlıma muz istememe rağmen muz koymuşlar ve yolda zarar görmüş maalesef memnun kalmadım
...r
6 months ago
Aşırı geç geldi , gelen siparişlerin ne olduğu belli değildi . Dükkana gidip yerseniz güzel , ama paket serviste 1 puanı bile haketmiyor. Yürüyerek bile 2-3 dakikalık mesafe 1.30 saatte heldi .
...z
8 months ago
Cok kotu
...ü
8 months ago
Waffle hamuru buram buram yumurta kokuyor
...r
10 months ago
Yani insanı tatlıdan soğuttular yemin ederim çok kötüydü bayat profiterolleri koymuslar içine çikolata yok denecek kadar azdı verdiğimiz az bir para değil değerinde ürün gönderin !

