- Çiğ Köfte
- Köfte
- Express Teslimat
Has Çiğ Köfte Dünyası
Has Çiğ Köfte Dünyası Değerlendirmeler
...r
3 Ay Önce
yediğim en lezzetli çiğköfte, ayrıca müşterilerine değer verdikleri belli 🩷
...e
3 Ay Önce
çok başarılıydı elinize sağlık
...ş
5 Ay Önce
tesekkurler cok guzeldi cok begendik
...l
5 Ay Önce
çok lezzetli
...l
5 Ay Önce
çok lezzetli
...n
6 Ay Önce
Sattıkları mega dürüm hayatında yediğim en lezzetli ve içeriği yeterli dürümdü sadece bir tanesinin içerisinden marulun göbeği çıktı yani o göbeği çöpe atsanız 3 TL kaybetseniz hiçbir şey olmaz
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)175 TL
...ş
7 Ay Önce
Çok lezzetiliydi teşekkürler
- Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)160 TL
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)175 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...z
7 Ay Önce
Mükemmel lezzet mükemmel kalite ikramlar için teşekkürler harika bir işletme var güçleriyle profesyonel bir hizmet sunuyorlar
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)175 TL
...n
7 Ay Önce
Beklediğimden daha iyi geldi. Mega düürm söylemiştim. Sadece nar ekşisi
...U
7 Ay Önce
Paketleme Ve Köfte Çok Güzeldi Ve Hızlı Geldi
- Çiğ Köfte (250 gr.)300 TL
...a
8 Ay Önce
taze midye olmadığı için biraz gecikti siparişim ama ekstradan bir şeyler koymuşlar midye ve cigkoftenin tadı efsaneydi midye hem büyük hem de lezzetliydi
...z
8 Ay Önce
Hayatımda bu kadar temiz düzenli ucuz olmasına rağmen bol malzemeli bir ç.köfte yememiştim bol kazançlar💞
- Çiğ Köfte (250 gr.)300 TL
...i
8 Ay Önce
Her şeyi iyiydi beğendim
...n
8 Ay Önce
Burdan 2. Siparişim ve iki siprişime de ikramlar geldi çiğköftesi de çok boldu çok iyi bir işletme
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)175 TL
...n
8 Ay Önce
Her şeyi bol bol koymuşlardı çok iyi çiğ köfte
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)175 TL
- Doritoslu Mega Çiğ Köfte Dürüm (160 gr.)210 TL
...k
6 Ay Önce
çok iyiydi
...s
3 Ay Önce
siparişimi beğendim çok teşekkür ederim.kolay gelsin Allah emanetsiiniz
...k
6 Ay Önce
aşırı lezzetliydi. mega söyledik ve geröekten inanılmaz bir doluluktaydı. ellerinize sağlıkkk
...ş
4 Ay Önce
durum içinde marul ve turşu vardı sadece bilginiz olsun çiğ köftesi tadı normal ben içini yetersiz buldum insan hiç yoktan domates atar içine yinede kötü sayılmaz açken yenilebilir hiç yoktan.
...n
7 Ay Önce
Çit köfte siparişin içinde yufka eksik gönderildi.

