rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Simit Sarayı

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hacımiktat Mahallesi Alpaslan Caddesi No:33/C*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n24.05.2026çok güzeldi ama börek aşırı küçük
...l14.05.2026seviyorum sıcak geldi
...l06.04.2026her zaman harika
...n03.04.2026Tadı mükemmeldi ve sıcaktı. ellerinize sağlık
...z04.03.2026Güzeldi
...k24.01.2026Siparişim geldi zaten sıcak geliyor tadı da çok güzel özellikle simit sandviç çok güzel ve ekstra olarak koyduğunuz kurabiyeler için çok tesekkurler 😭❤️❤️
...y18.01.2026Güzeldi ve tazeydı teşekkürler
...l09.01.2026Allahıma hamd olsun doğru geldi siparişim teşekkürler 🌸
...l29.11.2025Pasta cidden çok iyiydi simit yoktu arayıp haber verdiler
...a04.11.2025Elinize sağlık gayet güzeldi sıcaktı
...r05.09.2025Çok lezzetti sıcacıktı :))
...k27.08.2025Ellinize emeğinize sağlık.
...l21.08.2025Hızlı geldi çok lezzetli canım çektikçe burdan alıyorum tadıda çok güzel
...l05.07.2025Hızlı geldi notlar dikkate alınmıştı lezzetliydi özellikle mozaik pasta mükemmel
...l30.07.2025Hızlı geldi sıcacıktı lezzetliydi ellerinde kaşarlı açma 1 tane kalmıştı arayıp bildilendirdiler ama sade açma sanki bayattı yani biraz fazla kurumuş ve sertti.
...c20.05.2026Simitin rengi kapkaraydı yanık gibiydi, ayrıca üçgen peynir işaretlememe rağmen normal peynir gönderilmiş.
...k27.04.2026Hazır ürünü pişirememe problemi var
...n14.03.2026Öncelikle Aşırı uzun sürdü gelmesi, 10.50 teslimat saati en geç 11.10 da geldi. patatesli börek güzeldi ama daha çıtır olabilirdi. Çikolatalı açmaya gelince tadı güzel değildi. çikolatası garipti.
....09.04.2026Menemeni görünce şok geçirdim bir avuç menemen domatesler kabuklu bol biber su içinde bir menemen zeytinli açma desen taze değildi ilk siparişimdi hayal kırıklığı yaşadım
...y26.06.2025hepsi peynirli değil bazısı patatesli geldi.. Lütfen siparişlere dikkat edin..
...m08.05.2026Sürekli numaranızı kontrol edin diyorlar güncel numaram kayıtlı sipariş 1.5 saatte geliyor buz ve taş gibi açmalar yiyoruz
...k22.02.2026Taze sıkma portakal suyunun yanına kamış vs koymamışsınız. Hayatımda yediğim en kötü simit sandviçti simit kısmı çok yanık ve bayattı ayrıca marul yoktu sandviçin içinde
...N15.09.2025Siparisimi maalesef yanlıs göndermissiniz. Gül böregi istemistim onun yerine patatesli börekten gondermissiniz.
...u28.07.2025İlk defa yorum yapıyorum, 170 tl ye su böreği söyleyipte 4 parça koyan mekandan bir daha sipariş vermem.
...z03.07.2025Çikolatalı açma istedim Zeytinli açma geldi börek bayattı para çöp oldu yazık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0023:30
Saturday00:0023:59
Sunday08:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0396070412700010