- Dessert
- Express Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...ş
1 month ago
Tatlılar çok lezzetli, çalışanlar da çok nazik ve ilgili
...L
1 month ago
bu tatlı işini çok iyi yapıyorsunuz.
- Quincy420 TL
...n
3 months ago
Hepsi güzeldi
- Brookline420 TL
- Boston City440 TL
...z
5 months ago
Gayet lezzetliydi
- Waffle480 TL
...k
6 months ago
Resmen kutunun içine sığmıyordu. Sıcak ve hızlı geldi tadı da çok iyiydi teşekkürler. Tekrar sipariş vermek için sabırsızlanıyorum.
...n
6 months ago
Çok iyi
- Waffle480 TL
...e
7 months ago
Çok beğendim kurye çok nazikti hızlı teslimat içinde ayrıca teşekkür
...P
7 months ago
Gayet güzeldi
- Basic Cup390 TL
- Boston Sans Cheesecake480 TL
...z
8 months ago
çok iyi
...n
10 months ago
En az 5 kere sipariş verdim, 3 kerede cafenizde yedim. Çok başarılısınız, devamını diliyorum.
...k
11 months ago
Mükemmel lezzet mükemmel çikolata
...n
11 months ago
Gerçek çikolata
- Waffle480 TL
...n
1 week ago
Fiyatına göre performans daha iyi olabilir.
- Waffle480 TL
...n
2 months ago
Waffle üstündeki çikolata daha fazla olabilir.
- Waffle480 TL
...n
3 months ago
Daha iyi olabilirdi, biraz bayat gibiydi.
...z
7 months ago
orijinal kutunuz yokmu da plastik kutu içerisinde gönderiyorsunuz
...z
7 months ago
orijinal kutu kullanalım paketleme yaparken lütfen.
...N
8 months ago
Sipariş düzgün ulaştı fakat istediğim saat diliminde ulaşmadı teşekkürler yine de
- Mini Spoonful580 TL
- Soda (20 cl.)70 TL
...n
11 months ago
profiterol ve cheesecake i güzeldi
...a
7 months ago
geçmiş siparişlerime nazaran çikolatasını azaltmışlar, hamur tadı baskındı. ayrıca ek olarak bir meyve seçerseniz wafıla koymak yerine paketleyip yanında gönderiyorlar, garip ve saçma.
...z
7 months ago
orijinal kutu kullanalım paketleme yaparken size zahmet
...t
10 months ago
Hamuru çok kalındı
...r
11 months ago
Pancake için çikolata seçimi yaptırdığında çikolatanın ayrı gelmesini beklerdim
- Pancake Pick580 TL
- Springfield420 TL
...n
5 months ago
tazecik ve enfes bir tat
- Double Waffle940 TL
...m
8 months ago
harikaydı kesinlikle tatlı ihtiyacınızı yarısını yemek bile karşılar
- Waffle480 TL
...e
4 months ago
Lezzet olarak çok güzel ama son 2-3 seferdir neredeyse hiç çikolata sosu yok, böyle olunca da yemenin bir anlamı kalmıyor maalesef..
...E
10 months ago
Waffle sipariş vermiştim fakat waffle çıtır değildi maalesef,meyveler sönmüştü,bu fiyata beğenmedim maalesef, bekleneni karşılamadı.
...t
5 months ago
urun yolda donmuş kremasi tatsizdi ayrica cok cok cok pahali
...a
9 months ago
tatlılarınız ve çikolatanız güzel fakat americano bardağında, çorba kasesinde tatlı yapmaktan lütfen vazgeçin. muhakkak bunun için özel kaplar vardır. açıkçası bu hiç hoş değil.
...ı
10 months ago
Restorandaki porsiyon eve siparişteki porsiyondan daha az ve fiyatı daha pahalıydı, gidip orada yemek daha mantıklı olacaktır, ama hız ve lezzet gayet güzeldi.

