- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Alınteri Pide & Lahmacun
Alınteri Pide & Lahmacun Ratings & Reviews
...n
Today
Yemek taze ve nefisti.
...n
Today
Paketleme muhteşem, notlara da dikkat ediyorlar çok hızlı ve sıcak geldi.
...z
Today
herşey çok mükemmel
...N
Today
Çook hızlı geldi ve lezzetliydi ♥️
...r
Today
Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz lezzetli
...i
Yesterday
Porsiyon büyüklüğü tam olarak vadedilen gramajda, ne eksik ne fazla, dürüst esnaflık.
...u
Yesterday
Hafif ve çok lezzetli.
...Y
Yesterday
Bu fiyata bu lezzet baya iyi lahmacunlar çıtır çıtırdı çok güzel
...i
Yesterday
Hizli lezzetli ve doyurucuydu
...ç
Yesterday
Güzeldi hızlı geldi
...ı
2 days ago
kaliteli hızlı sıcak notlara dikkatli olunmuş lezzetli
...N
2 days ago
Tam istediğim gibiydi
...a
2 days ago
Muazzam.
...i
2 days ago
Oldukça lezzetli ve hızlı geldi, teşekkürler.
...i
2 days ago
Çok özenli ve lezzetliydi.
...k
3 days ago
Ellerinize sağlık. Getiren Kurye de ayrıca güler yüzlüydü.
...l
3 days ago
Servis kalitesi çok yüksek
...n
3 days ago
annemle ben sevdik
...i
3 days ago
Her zaman sipariş verdiğim yer kesinlikle tavsiye ederim ve çok hızlı teslimat teşekkürler
...z
3 days ago
emeginize saglık umarım ilerleyen zamanlarda lezzet be hizmetten ödül vermezsiniz bizde sürekli sizi tercih ederiz
...Y
2 weeks ago
Bu işletmeye bu puan az bile çok beğendim bu fiyata bile çok çok uygun ya
...y
1 month ago
Uzun süredir sipariş veriyorum ve her zaman aynı tat aynı hız ve aynı sıcaklıkta geliyo bayılarak yiyorum ikramlarınıza da bayıldım
...l
1 month ago
Cok cabuk geldi, lezzetliydi.
...N
1 month ago
Her zaman mükemmel lezzetli ve bekletmez teşekkür ederim
...R
1 month ago
begendım lahmacun guzeldi ve salata boldu notlar okunuyor
...N
1 month ago
Efsane bir restoran gercekten
...Y
1 month ago
buradan lahmacun yiyene kadar lahmacun yemiyormusuz onu anladım her şeyi ile 5 yıldız elinize sağlık
...ı
3 weeks ago
Lahmacunlarin kenari yanikti .Gönderilen garnitür çok az di.İlk defa buradan sipariş verdim ama 👎
...k
1 week ago
Pide soğuk artı kıyması kokuyor yediğim en kötü kıymalı kaşarlı pideydi
...ş
2 weeks ago
Siparişim bir buçuk saatte geldi. Ben bir buçuk saatte Kağıthane’den Gebze’ye gidiyorum

