- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Espressolab
Espressolab Ratings & Reviews
...ş
1 month ago
tap taze geldi pogacası çayı kuravasanı efsane mutlaka deneyin derim ve güler yüzüğü çok güzel di tebrik ederim 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- Ispanaklı & Peynirli Poğaça + Çay Orta Boy147 TL
...u
3 months ago
Telafi ve Hediyeniz İçin Teşekkür Ederim..Kahve Lezzeti Başarılı ve Tatlıların Taze ve Leziz..Kolay Gelsin..İyi Çalışmalar..
- Caffe Latte261 TL
- Tiramisu324 TL
...t
4 months ago
“Hi, my order arrived incorrectly. I received a sandwich and a cake that I didn’t order, and unfortunately the croissant I ordered was not included.
...n
8 months ago
Kahve güzel üç peynirli avokadolı açma sandviç fiyatına değmez
- Caffe Latte261 TL
...a
9 months ago
Çok iyiydi
- Beyaz Çikolatalı Brownie445 TL
...N
6 months ago
istediğim şey ellerinde yokmuş arayıp sağolsunlar olmadığını onun yerine farklı bir ey istedim daha sonra kapattıktan sonra beyfendi hediye koyacağım dedi konu hediye değil asla ama ama koyma üzdü :(
- Cappuccino261 TL
...ı
11 months ago
Tiramisu fena değil, güzel. Gofreti hiç beğenmedim.
...r
1 month ago
Yemek takımı bulunmamaktadır.
...a
4 months ago
Normalde matchası güzel oluyordu ama bu sefer süttü sadece yine de teşekkür ederiz
...r
10 months ago
I found the order incomplete you miss to send Belgium chocolate
...J
3 months ago
-1varsa verirdim
...s
3 months ago
Eksil
...a
3 months ago
gerçek kahve yapmayı bilen bir eleman alsanız gönderilen kahve çok kötüydü
...l
6 months ago
Siparişim istenildiği gibi gelmedi.
...z
7 months ago
Buz gibi sandviç konur mu mideme agrı girdi biraz ısınsaydı keske ekmekte cok sert ve bayattı
...n
7 months ago
this is the 2 time i order Mozaik Pasta and it comes without the Belgium chocolate and this time the cake came old and weird taste, the pumpkin spice latte it didn’t taste good. It doesn’t worth 661tl
...y
9 months ago
I got the wrong cookie!!
...z
9 months ago
yanlış ürün
...u
10 months ago
Ürünler hem çok geç geldi hem de tüm ürünler dökülmüştü ve içeceklere pipet dahi koymamışlardı. Çok kötü bir hizmetti bir daha tercih etmeyi düşünmüyorum

