rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Börekçi Nimet Usta

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Vatan Cd. 63/A
...U21.06.2026güzeldi teşekkür ediyorum
...n07.06.2026poğaçalar kürt böreği peynirli poğaça ve diğerleri hepsi tazeydi elinize emeğinize sağlık.
...r03.06.2026Çok çok teşekkür ederim bayıldımÇ
...r25.05.2026Bayıkdımmmmm
...n25.05.2026ürünleri guzel
...ğ24.05.2026mükemmel mi mükemmel, teşekkürler
...r23.05.2026Sıcacıkkkk mükemmeldi meredeyse hep sipariş ediyorum çok seviyorum sizi
...a21.05.2026güzel gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz
...r16.05.2026Missss gibiyfi gepppsi
...r12.05.2026Biraz gecikmeli geldi ama güzeldi. Tam bir fiyat performans
...u07.05.2026gayet güzel ve başarılı teşekkürler
...r28.04.2026Biraz geç geldi ama olsun gerçekten çok lezzetli bir işletme ikram için teşekkürler
...u26.04.2026Hepsi tazeydi. Kaşarlı açma mükemmeldi.
...l18.04.2026Burası kelimenin tam anlamıyla en iyi yer ve unlu mamulleri mükemmel. Yeni ikram için teşekkür ederim çok iyiydi
...y18.04.2026ürün kalitesi çok iyi olduğunu belirtmek isterim, kıymalı börek adeti yetmeyince patatesli eklemişler ve yazdıkları notun samimiyeti beni çok memnun etmiştir
...r11.03.2026Her şey sıcak ve zamanında geldi. Ayrıca kurye de çok anlayışlıydı. Her anlamda beş yıldızlık bir kahvaltı ettim çok teşekkür ederim. Mutlaka yine sipariş vereceğim.
...T08.03.2026çok beğendik ikram için teşekkürler
...Z08.03.2026Sıcacıktı ,nefisti.teşekkürler
...n06.02.2026ikram icin. tesekkürller
...R10.01.2026Teşekkürler çok hızlı geldi, simit de çok iyi.
...k09.01.2026patatesli Posh seçmediğim bir şey rezalet olduğu yer rezalet olsun böyle bir şey ya
...z09.11.2025Kıymalı börek biraz yağlıydı ama lezzeti de bir o kadar güzeldi elinize sağlık hayırlı işler
...i08.11.2025yediğim en iyi çikolatalı açma burda
...t26.09.2025Hızlılar tesekkulerrrr
...l11.09.2025sıcak leziz harika
...e12.08.2025sade börek söylüyorum devamlı hem çok taze hemde çok lezzetli hemde çok hızlı geliyor sipariş teşekkür ederim emeği geçen herkese
...ı29.07.2025herşey süper elinize saglik
...z17.07.2025ilk defa bir yeri beğendim elinize sağlık çok güzel ve doyurucuydu
...ı05.07.2025Yanında ikram olarak gönderdiğiniz o çikolatalar için çok teşekkür ederim baya güzeldi ince düşünceniz için sağ olun
...l26.06.2025Gönderdiğiniz minik ikramlar için teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nimet.sahin.1@hs01.kep.tr

MERSIS No: