- Express Delivery
Gusto Napoletano
Gusto Napoletano Ratings & Reviews
...k
2 months ago
Lezzetli
- Margherita Pizza756 TL
...u
5 months ago
bir şef olarak bu kadar güzel lazanya 2 kişiden yedim, biri sizsiniz. bence hızlı zamlar ile misafiri soğutmayınız 👌🏼👌🏼
- Lazanya1.135 TL
...u
5 months ago
lazanyaaa 🫠
- Lazanya1.135 TL
...u
5 months ago
iyi lazanya yapan yer bulmak zor, buldumm ✨✨
- Lazanya1.135 TL
...k
7 months ago
Bayildim lezzetli
- Supplì210 TL
- Lazanya1.135 TL
- Maltana Ananas (25 cl.)90 TL
...z
7 months ago
muhteşemdi hamuru malzemesi kisursuz ayrıca tiramisu da çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Not availableTiramisu (2-4 Kişilik)
- Regina Di Napoli Pizza1.200 TL
...n
9 months ago
Biraz soğumuştu geldiğinde ama çok lezzetli ve hızlı geldi.Ekşimaya mıydı bakmadan aldım ama onun gibi kaliteli bir pizza yedim
- Margherita Pizza756 TL
- Regina Di Napoli Pizza1.200 TL
...l
11 months ago
Çok güzeldi, malzemeleri kaliteli. Orada yesek efsane olur heralde
- Regina Di Napoli Pizza1.200 TL
- Pizza Del Bosfor (Sucuk) Pizza1.120 TL
...l
11 months ago
Dünyanın heryerinde nerdeyse pizza yedim kendi listemde bir numarada burası.Evet fiyat normalden biraz fazla fakat kullanılan malzemenin kalitesi bunu hakediyor.
...r
8 months ago
güzel biraz kenarlar fazla kalın bana göre
- Margherita Pizza756 TL
...r
3 months ago
Servis istemiştik ama göndermediniz. Elimizle mi yiyeceğiz bu tatlıyı?
...a
6 months ago
Pizzalar çok güzel fakat tramisuyu küçültmeniz iyi olmamış kesinlikle 2 kişilik değil 1 kişilik. 2 kaşıkta bitti resmen.
- Regina Di Napoli Pizza1.200 TL
- Pizza Del Bosfor (Sucuk) Pizza1.120 TL
...t
7 months ago
Aslında hiç yorum yapan biri değilim ama yorum yapma gereği duydum pizzalar kaymış ve çok soguktu asla parasını hak etmiyor tiramisuyu beğendim güzeldi ondan üç yıldız
- Not availableTiramisu (1-2 Kişilik)
...r
7 months ago
Yerinde yediğimde çok memnun kaldığım ve bayıldığım favori pizzacım ama ne zaman eve söylesem ılık geliyor maalesef
- Margherita Pizza756 TL
- Ravello (Hindi Füme) Pizza1.330 TL
...r
9 months ago
Dökülmesin diye lazanyanın kabını değiştirmişsiniz derinlik çok lazanya buna yapışmış kaşar ziyan olmuş içi de pişmemişti acilen alüminyum gibi basit ve sağlıksız bir kaptan vazgeçmelisiniz
...n
3 months ago
Lezzetini beğenmedim, kıyması azdı ve yağlıydı. Paketlemesi çok kötü olduğundan lazanyanın bütün yağı poşete akmıştı.
...n
3 months ago
Tiramisu 2 kişiye anca yeter 2-4kişilik denildiğine bakmayın tatlı ihtiyacını zor karşılıyor
...n
1 week ago
O kadar para verdiğimiz pizza rezil bir halde geldi…
...r
2 months ago
Çok soğuk ve parmesansızdı mozeralle peynirle alakası yok tu bile 😔
...Ş
2 months ago
Yorumlara bakıp sipariş ettim fırından değil buzdolabından çıkmış gibi geldi. Isı koruyucu hiç bir önlem yok. Kaşar kayış gibi olmuştu. Üzüldüm .:(
...n
3 months ago
Bakal poşetinde geldi içinde kıyma yok denecek kadar azdı..bazı katlarına hiç yoktu yazık oldu paraya
...z
3 months ago
Korkunç. Fiyatını hak etmiyor. Soğuk ve lezzetsiz.
- Not availableTiramisu (1-2 Kişilik)
...k
10 months ago
pizzalar soğuktu. margherita pizza .artık bir pizza değil. bir biri üzerinde yığılmış hamurdan oluşuyordu .gerçek ve kaliteli biz pizza yemek istedim .verdiğim ücret ile kaldım
...a
6 months ago
Midye içi boş, tadı eski
...a
7 months ago
Notta tatlı sos ve kornişon koymayın dedim ama yine koymuşlar. Pizza geç geldi, yanmıştı ve çoğu çöpe gitti.

