- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
Odin & Freya GYM
Odin & Freya GYM Değerlendirmeler
...i
2 Hafta Önce
Ürünler çok lezzetli ve güzel emeğinize sağlık
...s
3 Hafta Önce
elinize sağlık
...t
3 Hafta Önce
ellerinize sağlık. hamburger çok lezzetli.
- Cheeseburger Menü630 TL
...l
2 Ay Önce
Bunu yapan şefin başka dünyadan geldiğini düşünüyorum lezizzzz 🤤🤤
...n
2 Ay Önce
Lezzet porsiyon harika
- Salatalı Bowl400 TL
...n
5 Ay Önce
Yemek çok güzeldi doyurucuydu teşekkür ediyorum.
- Sporcu Et Bowl750 TL
...n
7 Ay Önce
Hızlı sağlıklı pratik
- Pepsi Zero Sugar (33 cl.)100 TL
- Sporcu Tavuklu Bowl650 TL
...z
9 Ay Önce
Çok güzeldi çok doyurucu
- Protein Burger (450 gr.)810 TL
...z
9 Ay Önce
Çok lezzetli ve porsiyonlar büyük çok keyif aldım yerken elinize sağlık
- Sporcu Et Bowl750 TL
...v
10 Ay Önce
ben bayıldım
- Sporcu Tavuklu Bowl650 TL
...i
11 Ay Önce
Bowl porsiyon çok iyi ve doyurucuydu, hızlı geldi. 1 puanı mantar lezzetsiz olduğu için kırıyorum. Vejetaryen seçenek olması çok iyi, daha fazla sağlıklı tabak seçeneği olursa çok güzel olur
...r
2 Hafta Önce
İlk söylediğimizde çok güzeldi ancak ikinci siparişlerde patatesler neredeyse çiğ geldi. Hamburgerle de kolayı aynı kutuda üst üste koymuşlar o nedenle hamburger buz gibi olmuştu.
...ş
1 Ay Önce
Yoğurtlu Kereviz ve pancar turşusu bozulmuştu, ikisi de kesinlikle taze değildi yiyemediğim gibi değdikleri tüm garnitürlerin tadını bozdu. Porsiyon doyurucu fakat Et çok sertti
...k
6 Ay Önce
Marullar çamur içerisindeydi komple attım eti kesinlikle 150 gr olduğunu düşünmüyorum diğer diğer 100 gramlık sipariş ettiğimin köftesi çok daha büyüktü resmen hayal kırıklığına uğradım
- Cheeseburger (100 gr.)600 TL
...n
9 Ay Önce
Hep sipariş verdiğim ve çok memnun kaldığım işletme ilkkez çok kötü geldi kerevizin yoğurdu ekşimişti kokuyordu ve avakadolar resmen siyahtı ilk defa gelen yemeği yiyemedim
...n
2 Hafta Önce
double istedim tek kofteli gondermisler barbeku sos yerine mayonez koymuslar hicbirsey dogru gelmemis birdaha siparis etmem
...k
2 Ay Önce
hayatımda bu kadar kötü haburger yemedim patatesde pişmemiş
...u
2 Ay Önce
Çok özensiz hasırlanmıştı ısrarla havuç tarator seçmeme rağmen kereviz göndermişler
...u
5 Ay Önce
Siparişim tamamen farklı geldi
...r
9 Ay Önce
Keşke standardı koruyabilseydiniz 2 kere granola siparişi verdim şahaneydi, tekrar söyledim her zaman üzerinde fıstık ezmesi olurdu şimdi yoktu üzümler temizlenip konulurdu salkımla üzerinde geldi

