rider-banner-icon
  • Burger
  • Döner
  • Kokorec
  • Toast & Sandwich
  • Restaurant Delivery

Çoook Acıktım

Rating 3.8 out of 5 stars, 15000+ reviews
Ankara Cad. No:143/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a6/20/2026AYDIN BEY İLGİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ
...a6/20/2026Aydın bey çok selamlar
...A6/14/2026Hızlı geldi..
...u5/1/2026Buranın kokoreçini yeni keşfettim, çok lezzetli
...K3/10/2026Güzeldi içi boldu hızlı geldi elinize sağlık
...t3/4/2026gayet güzel ve sıcaktı
...K2/27/2026Güzeldi elinize sağlık.
...K2/27/2026kokorecinizin lezzeti çok güzel tek eleştirim biraz fazla kurutuyorsunuz ona dikkat edin.İki siparişimin ikisinde de aynı şeyi hissettim.Elinize sağlık.
...m1/26/2026Biraz geç geldi haliyle sormuştu ancak lezzetli ve güzeldi
...z11/6/2025Başarılı lezzetli tavsiye ederim
...l10/12/2025Ellerinize sağlık, çok güzeldi. Ricamı da kırmadınız sağolun 💐
...N10/10/2025Harika
...N10/10/2025mükemmel
...N10/10/2025yıllardır sipariş veririm tek kelimeyle mükemmel
...N10/10/2025mükemmel
...k9/22/2025Kokorecleri genellikle sizden alıyorum harika yapıyorsunuz annem de beğendi baya kurye de iyiydi
...u9/18/2025bir çok işletmenın aksine daha güzel daha doyurucu daha ekonomik hızlı ve eksiksiz teslimat lezetin tek adresi %100 lezzet hayırlı işler dilerim
...A6/14/2026Patatesler soğuk geldi.. diğerleri iyiydi..
...K6/11/2026Dönerin tadı fena değildi biraz kuru buldum ama mantar ve kaşar birleşimiyle yenecek lezzeteydi elinize sağlık.
...K2/27/2026Döneriniz çok hızlı sıcak ve içi dolu dolu geldi fakat dönerin marinasyonunun yetersiz olduğu için tadının yavan kaldığını düşünüyorum.Dikkate alacağınızi düşünerek düşük puan vermek istemedim.
...t2/21/2026guzeldi elinize sağlık
...l7/15/2025tadı güzeldi ekmek bayattı
...t12/28/2025ayvalık tostu soğuktu, 3 çeyrek izmir kokareç söyledim kesinlikle içine koydukları kokoreç çok az hesapta dilim yapmışlar ama o kadar inceydi ki ancak çeyreke yeter yakışmadı size kokoreç
...N11/17/2025döner biraz kuruydu ketçap sıkılmamıştı notta belirtmeme rağmen eski lezzeti kaybetmeye başlamış
...ç8/27/2025tost iyiydi ama eksik geldi.
...t7/30/2025lezzeti hoşuma gitmedi
...n7/28/2025Et döneri pek beğenemedim.
...N7/28/2025Notlara hiç dikkat edilmemişti ve buz gibiydi, yediğim en kötü kokoreçti, midyeler güzeldi
...a1/8/2026Sütlaca fındık olsa daha da iyi olurdu
...t11/21/2025Patso ve döneri güzel tavsiye ederiz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59
Friday,Saturday00:0002:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Ümit Çamoğlu

Çoook Acıktım