- International
- Salad
- Express Delivery
My Salatte
My Salatte Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Güzel ama biraz pahalı az seçenek seçtiriyorsunuz ücretsiz olarak. Ücretlilerde pahalı
- Kendi Bowl'unu Kendin Oluştur400 TL
...i
2 weeks ago
Kısırın lezzetti. Dışarıda yediğim en lezzetli kısırdı teşekkürler
...k
2 weeks ago
Acaip Hızlı ve aşırı lezzetliler. Dr. olarak her gün tercih ettiğimiz bir restaurant.
- Sezar Salata520 TL
...i
3 weeks ago
Yine sen yine sen 🙌🏼
...n
3 weeks ago
Salatalarınız çok guzel çok begendım ozellıkle kendımızım oluşturmasına ımkan verdıgınız ıcın ama kucuk bırsey solucem nanelı ayranım gelmemıs ☺️
- Kendi Bowl'unu Kendin Oluştur400 TL
...n
4 weeks ago
İkram için tskler somon salata harika
- Sebzeli Pancar Köftesi (7 Adet)170 TL
- Somon Salata650 TL
...n
1 month ago
her şey mükemmeldi
...i
1 month ago
Nasıl iyi geldin yine. Harikaydı her sipariş daha da lezzetleniyor. Teşekkürler
- Kendi Bowl'unu Kendin Oluştur400 TL
...ç
1 month ago
Ne zamandır denemek istiyordum gerçekten harika ve yanına ikram sos koymuşlar çok düşüncelisiniz, kalitede ve ince düşüncelikle kalbimi kazandınız,tercih edeceğim kesinlikle.
- Çıtır Tavuklu Bowl550 TL
...u
1 month ago
Harikaydı güzel hazırlanmış
...u
1 month ago
Porsiyonu beklediğimden çok daha fazlaydı.
- Kendi Bowl'unu Kendin Oluştur400 TL
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...k
1 month ago
her sey cok taze, harika!
...k
1 month ago
bagimlisi oldum
...i
1 month ago
Çok lezzetli çok tadında
...v
2 weeks ago
Seçtiğim sos “Zeytinyağı & Limon”du, herhalde limon olmadığı için ceviz verildi ancak o cevizde taze değildi, eskiydi. Tavsiye: Bence mısır isteğe bağlı sıcak ya da soğuk olsun.
...ı
2 weeks ago
Tavuğu çok lezzetliydi kebap şiş gibiydi adeta .Malzemeleri bol paketleme sağlam.Sadece malzemeler fazla konserve konserve hissettirdi ve pilav diğer basmatilere göre daha kuru
...a
2 months ago
tavuklar tuzluydu
...n
6 days ago
Pancarlı köfte istedim beni arayıp yok dediler onun yerine başka bir ürün koyalım dediler bende çıtır tavuk dedim. Köfte, tavuktan daha pahalıydı 20 tl onlara kaldı az bir para olabilir ama uyarmadıla
...u
1 week ago
Artık servisleri kötü olmaya başlamış ne çatal koymuşlar ne ıslak mendil hazırlamaları yarım saat gecikti
...a
2 months ago
Paketleme için sarılan kâğıt dürüme yapıştı. Köftesi çok azdı, mısırı basmışlar içine.
...k
1 week ago
Yanlış ürün gönderdiler tavuk koymamışlar
...k
2 weeks ago
Bir buçuk saat gecikti ve malzeme kalitesi olarak kötüydü.

