- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Celo Kebap & Lahmacun & Pide
Celo Kebap & Lahmacun & Pide Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Lezettliydi
...r
1 month ago
Kalite
- Tavuk Şiş845 TL
...n
6 months ago
Lamacun harika
- Lahmacun300 TL
...y
6 months ago
siparişim alındı ödeme yaptım.... ne yemek geldi nede.... param iade edildi ..... yemek sepeti acilen ödeme iadesi rica ediyorum
...k
7 months ago
gerçekten çok özenli paketleme yapılmıştı.ikramları çok fazla ve çok güzeldi.yemek sepetinden çok fazla sipariş veriyorum ama bu kadar özen gösteren bir restorant hiç görmedim.çok teşekkür ederim.
...n
8 months ago
Efsaneydiii yine
- Tavuk Şiş Dürüm550 TL
- Lahmacun300 TL
...n
8 months ago
Çok güzeldi tertemizdi
- Adana Dürüm (130 gr.)570 TL
- Lahmacun300 TL
...n
8 months ago
İlk yorum benden olsun elinize sağlık dükkandaki kadar güzeldi
- Tavuk Şiş Dürüm550 TL
...t
7 months ago
Herşey gayet güzel kaliteli kıymanın yağ oranı iyi,fakat adana kebabının harcında maydonozun ne işi var anlamadım,sebzeli kebap demek daha doğru olur,lahmacunun et oranını artırmanız lazm,gnl olrk iyi
...n
7 months ago
Kelle paça çorbası tatsızdı ama lahmacun güzeldi emeğinize sağlık
- Lahmacun300 TL
...r
6 months ago
Tadı çok güzel ancak verdiğim sipariş 1 buçuk saat sonra buz gibi geldi. Restorana internette yazan numaradan asla ulaşamadık. Kurye restoranın yoğun olduğunu bundan kaynaklı gecikme olduğunu söyledi
- Adana Dürüm (130 gr.)570 TL
- Kızartma İçli Köfte (Adet)149 TL
...t
6 months ago
çok lezzetliydi, elinize emeğinize sağlık
...r
6 months ago
Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. Bu civardaki en iyi kebapçı. Fiyatlar ne çok pahalı ne de ucuz, gayet ideal. Memnun kalacağınızdan eminim.
- Adana Dürüm (130 gr.)570 TL
- Lahmacun300 TL
...n
8 months ago
Mükemmel
- Adana Dürüm (130 gr.)570 TL
- Lahmacun300 TL
...n
4 weeks ago
Çiğköfte ve ezme istediğimi şıklamıştım ama gelmedi. Dürümün içinde fazla domates vardı, genel olarak lezzet oldukça zayıftı.
...ş
6 months ago
Ilk defa bir sipariş gelir gelmez yeniden ısıtmak zorunda kaldım.Lahmacun tamamen soğuk geldi.Bildiğiniz soguk. Yuvalama çorbasında etler Rize kavurma büyüklüğünde idi. Kusura bakmayin ama saygisizlik

