- Pizza
- Toast & Sandwich
- Restaurant Delivery
Pizza Time
Pizza Time Ratings & Reviews
...k
1 month ago
Pizzalar mükemmeldi dönerli pizza yı herkeze tavsiye ederim
...a
2 months ago
pizzaları çok iyiydi , sıcak geldi. ikram olarak kola ve patates için çok teşekkur ederiz öğrencileri doyurdunuz :)
- Süper Karışık (Büyük)660 TL
...r
3 months ago
Yemek soğuk ve geç geldi ama ilgililer ve değiştirdiler ellerine sağlık tekrar tekrar yordum kusura bakmayın özellikle kurys arkadaş kusura bakmasın
- Büyük Menü715 TL
...u
3 months ago
Pizzaları muazzam ben bayıldım gayet güzel güler yüzlü insanlar ❤️
...e
3 months ago
Hayatım da yediğim en güzel pizzaydı hızlı ve sıcak geldi güler yüzlü hizmeti ile getiren arkadaşa da teşekkür ediyorum kesinlikle tavsiye ediyorum
...n
4 months ago
gece 2de tavuklu salata soyledm tavuğun ve sosun lezzeti mukemmeldi notlara onem veriyolar ve hızlı geliyor favori mekanlarımdan💗
- Kıtır Tavuklu Salata320 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (1 L.)100 TL
...n
5 months ago
Kar yağışı çok olduğu için siparişimi adresime taksi ile bir hanımefendi getirdi. Hediye olarak da sufle getirmiş. Esnaflıklarına ve emeklerine çok minnettarım. Pizzalar da gayet lezzetliydi 🤌🏻
- 2'li Orta Menü975 TL
...n
5 months ago
sıcak ve zamanında geldi. bol malzemeli güzeldi.
- Chicken Pizza (Büyük)610 TL
- Süper Karışık (Büyük)660 TL
- Kıtır Tavuklu Salata320 TL
- Patates Kızartması (300 gr.)140 TL
- Ayran (1 L.)100 TL
...l
5 months ago
Lezzetli ve sıcak geldi bol malzemeli ürünler
- 2'li Orta Menü975 TL
- Patates Kızartması (300 gr.)140 TL
...i
6 months ago
herzaman verdigim yer herzaman harika
- Büyük Menü715 TL
- Soğan Halkası (10 Adet)140 TL
...n
6 months ago
Bir kaç gün önce füme kaburgalı pizzalarını yedim. Pursaklarda yediğim en lezzetli pizzaydi. Bugunde karışık sipariş verdim çok hızlı ve sıcacık geldi. Tadi da şaşırtmadı harikaydı teşekkürler.
- 2'li Büyük Menü1.100 TL
...n
7 months ago
Hem hız hem de lezzet olarak güzeldi. Sadece olmayan bir ürün yerine yine karışık pizza göndermeleri hoş değildi. Haber verilip onun yerine başka bir seçenek istememiz istenebilirdi.
- Ekonomik 3'lü Büyük Boy Pizza Menü1.500 TL
...a
9 months ago
Siparişimde bi yanlışlık oldu restoran hızla ve çözüm odaklı yaklaşarak yanlışlığı düzeltti . İkramda da bulundular çok teşekkür ederiz. Pizzaların lezzeti de güzel her zaman tercihim
- 2'li Büyük Menü1.100 TL
...l
10 months ago
Nefiss
...l
10 months ago
Tahmını teslım 45 dakka yazmasına ragmen 17 dakkada geldı
...l
10 months ago
Cok hızlıydı saol
...n
11 months ago
Gayet hızlı ve seri geliyor kuryeler
- Ekonomik 3'lü Büyük Boy Pizza Menü1.500 TL
...i
1 week ago
Kötü diyemem ama şubeden şubeye fark ettiğini anladım, natoyolu şubesi çok daha iyi mesela
...k
10 months ago
lezzet olarak pizza taban sosunda eksiklik var bence
...Z
7 months ago
Çok geç geldi ve buz gibi her geldi olmadı gerçekten
...r
1 month ago
güzeldi
- Akdeniz Salata300 TL
- Patates Kızartması (300 gr.)140 TL
- Ranch Sos25 TL
- BBQ Sos25 TL
...k
11 months ago
Karışık olan güzeldi fakat tavuklu olanı beğenmedik
...v
1 month ago
beğenmedim pizzaları maalesef normalde aldığım bir yerdi kurye hızlı getirdi
...ç
3 months ago
Buz gibi geldi soguk olunca bir anlamı kalmıyor maalesef
...n
6 months ago
rezalet
...n
7 months ago
1,5 saatte teslim edildi. Defalarca iptal etmek aramama rağmen telefona bakan olmadı. Sipariş geldiğinde buz gibiydi pizza donuktu patates soğan halkası yumuşacıktı. Hiç memnun kalmadım .
...t
7 months ago
İki defa sipariş verdik ikiside birbuçuksaatte geldi birdaha sipariş vermeyeceğim
...r
8 months ago
Lezzet ortalamaydı. Yemekler soğuk geldi. Anne patatesi istedik ince patates gönderildi. 5 kilometrelik mesafeden yağışlı hava gerekçesiyle 70 dakikada geldiler. Pişmanlıktı benim için.
...n
1 year ago
üzgünüm ama gerçekten pizzaların tadı yoktu. ne yediğimizi anlamadık bile ve aşırı az pişmişti. içimden yemek gelmedi resmen. içecek de yanlış geldi.
...r
8 months ago
Eksik göndermeleri yetmezmiş gibi bi de yanlış geldi üstelik soğuk,lezzetsiz ve özensizdi. İşletmenin tavrı çok kötüydü. Sorunu dile getirdikten sonra çözümleri umursamazca ve saygısızcaydı.Almayın.

