- Doner
- Restaurant Delivery
Şampiyon Döner
Şampiyon Döner Ratings & Reviews
...z
2 weeks ago
Tam ekmek içine 50-70 gr falan koyuyorsunuz galiba eti bulamadım kilosu 250 tl olan tavuğun 50 gr 400 tl verdim kurtmadımı fazla koymak için
...n
2 weeks ago
Çok güzel
- Hatay Dürüm & Patates Kızartması & Ayran Menü400 TL
...r
2 months ago
Pilav porsiyonu biraz büyük döner lezzetli ..
- Pilav Üstü Tavuk Döner450 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...ğ
5 months ago
döneri çok güzeldi. özellikle lavasina hayran kaldim
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...n
5 months ago
Teşekkür ederim.
- Davul Hatay Tavuk Dürüm440 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...r
5 months ago
Çok güzeldi. Paketleme de çok güzel ellerinize sağlık. Çok beğendim. O kadar büyüktü ki bitiremedim
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...k
9 months ago
doner cok güzel ,lezzetli, özellikle nota uyup az soslu yolladıgınız için ayrıca tesekkurler
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...z
9 months ago
gerçek döner
- Ayran (30 cl.)65 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...a
5 months ago
fiyat performans olarak başarılı..
...n
5 months ago
Pişmesi ve sosları iyi sadece uzun sürdü gelmesi oda yoğunluktadır
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...n
8 months ago
çok güzeldi sıcak geldi sosu çok azdı özellikle bol soslu diye belirtmiştim
- Hatay Usulü Tavuk Döner (3 Adet) Menü850 TL
...m
4 months ago
patates iyiydi. Hatta çıtırdı diyebilirim.
- Patates Kızartması190 TL
...t
1 month ago
lezzetliydi ama daha lezzetli yapabilirsiniz. size inanıyorum. ellerinize sağlık.
...a
2 weeks ago
Bu kadar su içinde lezzettsiz bir dürüm yapamazsınız ya lütfen biraz dikkat edin asla kimsenin ekmek kazandığı bir şeyi kötülemek istenem ama düzeltilmesi gereken bir durum var iyi çalışmalar.
...k
3 months ago
Tavuk aradım içinde
- Ayran (30 cl.)65 TL
...e
4 months ago
ekmeği kömür gibiydi paketleme ozensizdi ve satışa sunulacak bir tarzda değildi puanım 0 ama mecburiyetten bir verdim
...ş
4 months ago
Çok geç geldi, ekşidi midem önermiyorum
...u
4 months ago
180 TL tutan siparişimi özellikle geç getirip 100 TL indirim saatinin bitmesini bekleyip 280 TL aldılar, böyle hizmet olmaz

