- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
...t
4 months ago
Yorumum görünsün diye 5 veriyorum . Türkiye’de satış yapan zincir bir markasınız lezzet olarak esnaf lokantalara zaten yaklaşamadığınız gibi kültürümüzden de uzak kalmışsınız Ramazanda bari 2 meze koy
...l
4 months ago
Siparişim ikinci kez ettiğimde geldi ama çok güzeldi ustanın ellerine sağlık 🙏
...ı
7 months ago
Güzel
- Sucuklu Kaşarlı Pide Menü345 TL
...I
7 months ago
Ok
...ç
7 months ago
5 yıldız verdim evet lezzetli fakat 1 tane eksik gönderilmiştir
...n
9 months ago
İlk kez denedim kıymalı pidesini, çok iyi buldum. Şiddetle tavsiye ederim 😊
...l
9 months ago
Teşekkür ederim 🙏
...l
11 months ago
Herşey Çok Güzeldi Mutfaktaki Çalışan Emekçilerin Ellerine Sağlık 🙏🏻
...ç
2 months ago
garnitür yoktu lezzet fena değildi.
...v
7 months ago
Garnitur ve limon yoktu
- Dilediğin İkili450 TL
...i
6 months ago
Hamuru sert ve kuruydu yediğim en kötü pide ama yedik mecbur açlıktan napalım. Patates istemiştim çatal yok bir şey yok. Garip bir siparişti. Tekrar vermem.
...r
2 months ago
4 lü lahmacun söyledim sadece 1 dilim limon 3 dilim domates 3-4 adet maydonoz hiç koymasalar unuttular galiba dersin ama bu yaptıkları çok ayıp bence
...k
2 months ago
çok kötü lahmacun diye düşünüp sakın almayın paranıza yazık ne et tadı var ne tuzu var sakın almayın
...k
2 months ago
sakın denemeyin paranıza yazık şikayet etmeyi denedim 50 tl kupon veriyor tadını yok tavsiye etmiyorum
...k
2 months ago
Pidelerin hamuru oldukça kalın ve kenarları yanıktı. Tat olarak mahallenizdeki pideciden yemenizi tavsiye ederim.
...z
2 months ago
servis çok kötü menü sipariş ediyoruz yeşillik yok görselde o şekilde servis ediliyor pakete gelince ürün gonderilmiyor eksik paket gönderiliyor tamamen rezalet
...ş
3 months ago
tuz yok ıslak mendil yok acılı lahmacun istedik acılı gelmedi
...ı
4 months ago
Lahmacun tamam, ama menüde ve fişte görünen 4 kişilik garnitür yoktu.
...ı
4 months ago
Lahmacunda lezzet sıfır. Çok kötüydü…
...ı
7 months ago
yanık lahmacun göndermişler . acılı istedik,acılı değil
...n
7 months ago
Buz gibi gelen pideler ıspanağı bütün şekilde hamurla birleştiren bir işletme nerdeyse ikiye bölüp atmışlar kutunun içine paranızı heba etmeyin
...r
8 months ago
Tek cümle ile rezalet. Isırılmış yenmiş masa artığı pideler gönderilmiş. Fotoğraflarını çektik. Güvenlik kamerası altında açtık.
...a
9 months ago
Berbat salata yok içinde nasıl lahmacun bu
...n
11 months ago
sipariş zamanında geldi fakat pide sıcak değildi vede kıyma az pismisti tad olarak sıkıntı yok fakat biraz soğuk yedik
...e
11 months ago
kıymalı pidede kıymadan çok domates var ve çok kuru, aynı şekilde sucuklu olanda çok kuruydu ve malzemesi azdı verdigim paranın 1 kurusunu hak etmiyordu.firinda patatesler iyiydi malzemeden azaltmslar
- Tereyağlı Fırın Patates (Küçük)85 TL
...n
11 months ago
çok soğuk ve kaba hamur doymalık sadece tavuk eti dökülmüş

